*0.6*

2.1K 157 51
                                    


SarpEgeSimsek: Fotoğraflarda tatlılığımla dikkat çeken bendim normalde, yavru köpek sen nereden çıktın?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SarpEgeSimsek: Fotoğraflarda tatlılığımla dikkat çeken bendim normalde, yavru köpek sen nereden çıktın?

8.428 beğeni, 1.628 yorum

@Sixteenblack: Kaynar su gibisin hem yanıyorsun hem yakıyorsun Sarp.

@SarpEgeSimsek: @Sixteenblack Bence köpek daha çok hak ediyor bu yorumu be güzelim.

-

SarpEgeSimsek: Ne yapmaya çalıştığını anlıyorum.

SarpEgeSimsek: Elbette sana 2 yıl sonra mesaj attığımda her şeyin güllük gülistanlık olacağını düşünmemiştim.

SarpEgeSimsek: Sana mesaj atmadan önce her şeyi göze aldım.

SarpEgeSimsek: Kardeşime de bu olayları zaten anlatmak istiyordum, bir nevi yardımcı oldun.

SarpEgeSimsek: Hayatımı sikemezsin Eris.

SarpEgeSimsek: İkimiz de çok iyi biliyoruz ki ne sen bunu yapacak kadar kötü kalplisin ne de ben bunları kafaya takacak bir adamım.

ErisUnal: Adam mı?

ErisUnal: Çok yanlış bir kelimeyle kendini tanımlıyorsun olmaz ama böyle.

ErisUnal: Şerefsiz yazman gerekiyordu.

SarpEgeSimsek: Sadece beni dinlesen olmaz mı?

SarpEgeSimsek: Kardeşimle buluştuğun gibi benimle de buluş ve en azından konuşalım?

SarpEgeSimsek: Zaten ortada bir iddia olmadığını kardeşim sayesinde anlamışsın.

ErisUnal: Sarp, seninle ASLA buluşmayacağım.

ErisUnal: Bunun neresini anlamıyorsun gerçekten bilmiyorum.

ErisUnal: Seninle aynı hava sahası içerisinde lisedeyken yeterince bulundum.

ErisUnal: Daha fazla bulunarak kendime yazık etmek istemiyorum.

SarpEgeSimsek: Eris, deniz kıyısında bulunan bir kasabada yaşıyoruz.

SarpEgeSimsek: Elbet denk geleceğiz, bunu biliyorsun değil mi?

ErisUnal: Kasaba deyip geçme Şimşek.

ErisUnal: Sonuçta iki yıl sonra anca bugün beni görebildin.

SarpEgeSimsek: O da doğru.

SarpEgeSimsek: Bunu nasıl başardık?

ErisUnal: Aynı ortamlarda bulunduk seni gerizekalı.

ErisUnal: Sadece sen bakıp görmediğin için, fark etmemiş olabilirsin.

ErisUnal: Her neyse seninle bunları tartışacak halim yok.

ErisUnal: Bugün seninle muhatap olma kotamı fazlasıyla doldurdum.

SarpEgeSimsek: Oysaki lisedeyken benimle konuşmak için her şeyini verirdin.

ErisUnal: Neler saçmalıyorsun?

SarpEgeSimsek: Belki üç maymunu oynamış olabilirim ama birçok şeyin farkındaydım Eris.

SarpEgeSimsek: Senin üç ders boyunca kapatıldığın o malzeme odasından çıkaran bendim.

SarpEgeSimsek: Seninle bizimkiler dışında biri aşağıladığında ona haddini bildiren de bendim.

SarpEgeSimsek: Cem seni merdivenlerden ittiğinde seni revire götürüp yaralarını saran da bendim.

SarpEgeSimsek: Bunları çok iyi bilmene rağmen bana duyduğun kinin tek sebebi beni seviyor olmandı.

ErisUnal: Maşallah.

ErisUnal: Saçmalama kotanı doldurdun inşallah?

ErisUnal: Çünkü daha fazla saçmalamanı dinleyemeyeceğim.

SarpEgeSimsek: Söylediklerimin doğru olduğunu ikimiz de çok iyi biliyoruz Ünal.

ErisUnal: Beni arada sırada kurtardığın kısmın doğru olduğunu biliyorum Şimşek.

ErisUnal: Ama seni sevdiğim kısım gerçekten büyük bir saçmalıktan ibaret.

ErisUnal: Kalbimi sizin gibilere vereceğime gider intihar ederim.

SarpEgeSimsek: Tamam, bunları buluşup konuşabiliriz işte.

ErisUnal: Siktir git Şimşek.

ErisUnal: Gerçekten, siktir git.

SarpEgeSimsek: Benimle buluşmama sebebin bana tekrar vurulmaktan korktuğun için mi?

ErisUnal: Sana tekrar vurulmam için önceden de vurulmuş olmam gerekiyor.

ErisUnal: Ama farz edersin ki ne ben sana daha önce vuruldum ne de sen vurulacak bir şerefsiz değilsin.

-

Yeni bölümle geldim, hoş geldim! Ne kadar oy ve yorum gelirse, o kadar çabuk bölüm gelir dememe gerek yok sanırım? Yorum yapıp, oy verdiğinizde hatta bildirimlerde hikayemi okuma listenize aldığınızı gördüğümde tepinerek sevindiğimi söylemek istiyorum. Böyle küçük şeyler, herkes gibi beni de mutluluktan havalara uçuruyor!

Üniversitede hazırlık öğrencisi olduğum için geçen 11 gün kadar bir Bahar Tatilim oldu ve bugün okulumun ilk günüydü... Bu yüzden biraz yorgun biraz da tatilimin bitmesinden dolayı üzgünüm... Bu sebepten ötürü bölüm pek içime sinmedi ama ilerleyen bölümlerde eminim bu bölümü telafi edeceğim.

Görüşmek üzere minnak kedilerim!

Remorse.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin