*0.9*

2.2K 132 35
                                    

Sizi çok beklettiğimin farkındayım fakat tüm karakterleri değiştirmekle meşguldüm. O mu olsun bu mu olsun diye düşünürken ne kadar ara verdiğimin farkına varamadım. Eski bölümlere bir göz atarak değiştirdiğim fotoğraflara bakabilirsiniz.

Size tekrar uzun bir bölüm bırakıyorum. Yorumlarınızı eksik etmeyin biliyorsunuz ki ne kadar oy ve yorum gelirse o kadar çabuk yeni bölüm gelir. Satır arası yorumlarda hepinizi görmek istiyorum. Hikayeme biraz eğlence katın hatta biraz sohbet edelim! Bu arada bölümü sizi bekletmemek için okumadan yayımlıyorum bu yüzden yazım hatalarımı görmezden gelin lütfen... Onları uygun bir zamanımda düzelteceğim...

İyi okumalar minnak kedilerim!

~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ErisUnal: My little honey! @AnilEnesKalkan

8.313 beğeni, 4.582 yorum

-

"Eris! Tüm gün seni beklemeyeceğim!" Melike'nin kulağımın dibinde çığırmasıyla, kafamın altındaki yastığı aldım ve kafama bastırdım. "Çok yorgunum! Gelme üstüme!"

"Festivalin olduğunu bilmene rağmen sırf Anıl'la olacaksın diye partiye giden sensin. Kaşındın, şimdi kalk ve hazırlan!" Evet, Anıl Enes nam-ı değer sevgilim. Onunla yaklaşık iki aydır flörtleşiyorduk ve sonunda dün işleri değiştirmiştik. Tatlı bir çocuktu ve bana değer verdiğini oldukça belli ediyordu. Sonuç olarak o partiye gittiğime gram pişman değildim. "Tamam! Sadece bir saat daha uyumama izin ver, lütfen."

"Sadece bir saat. Daha fazlası yok." Melike'nin odamdan çıkmasıyla derin bir nefes verdim ve bir saatte olsa güzel uykuma devam etmeye yeltendim. Tabii, sadece yeltendim. Telefonuma ard arda gelen dört bildirimle kafamı yastığıma gömüp bağırdım. Anlaşılan uyuyamayacaktım.

SarpEgeSimsek: Anıl mı?

SarpEgeSimsek: Gerçekten mi?

Sarp Ege'nin mesajlarını görmezden gelerek diğer mesajlarıma girdim.

Kimden: Darling.

Günaydın.

Festivale geliyorsun değil mi?

Kime: Darling.

Günaydın.

Seni göreceksem, koşarak gelirim?

Kimden: Darling.

Orada görüşürüz o zaman güzelim.

Anıl'dan gelen mesajla yatağımdan kalktım. Eğer onunla görüşeceksem, kesinlikle hazırlanmam gerekiyordu. Uykuma şimdilik hoşça kal diyebilirdim. Evet, sevgilim uykumdan daha değerli hale gelmişti. "Melike! Hemen buraya gelmelisin!" Bir yandan Melike'ye bağırıyor, bir yandan dolabımı karıştırıyordum. Ne giyecektim ben?

Remorse.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin