*1.5*

1.5K 90 144
                                    

Erken bir bölüm oldu bu sefer çünkü bir öncekine gelen yorum sayısı 100'ü geçti! Yorum yapan herkese çok teşekkür ederim! Beni ne kadar mutlu ettiğinizi size anlatamam. Benim için vote sayısının yorumlar kadar önemli olmadığını bilmenizi istiyorum...

Hikayenin sonundaki sorulara cevap vereceğinizi ümit ediyorum...

İyi okumalar minnak kedilerim!

~~~~~~~


Attığım çığlıkla kızlar anında bana dönerken hala şok içerisinde telefonuma bakıyordum. "Ne oldu?" İzel'in korkuyla sorduğu soruyla telefonu onlara doğru çevirdim. İkisi de kaşlarını çatarak bakarken, ne olduğunu anlamadıklarını fark ettim. "Çekindiğim fotoğrafı Anıl yerine Sarp'a yolladım. Silemiyorum da çünkü snap şeklinde gitti..."

"Hassiktir ne yaptım dedin." Melike direkt yanıma oturunca ağlamaklı bakışlarımla ona baktım. "Birde mesajına cevap olarak yazmışsın gibi olmuş, inanamıyorum." Kafamı salladım. "Anıl'da 'güzel geçiyor mu' gibisinden bir şey yazmıştı. Şansımı sikeyim ne yapacağım şimdi ben?"

"Bir yanlışlık olduğunu söylesen çok saçma olacak, sonrasında giden mesaj oldukça isteyerek yolladığını gösteriyor." İzel'in söyledikleriyle kendimi savunma içgüdüsüyle bağırdım. "Ama isteyerek değildi!"

"Eris! İyi ki sessiz olun dedim! Ne çığlık atıyorsunuz evde!" Annemin koridordan bağırmasıyla derin bir nefes aldım. "Özür dilerim anne! Melike'nin sevgilisiyle yaşadıklarına tepkisiz kalamadık!" Melike beni cimciklerken acıyla yüzümü buruşturdum. "Ne deseydim gerizekalı?" Melike gözlerini devirip telefonumu eline aldı. "Şey, fotoğrafına fotoğrafla cevap verdi."

"Ne?" İzel'le aynı anda verdiğimiz tepkiyle hızla telefonumu elime aldım ve fotoğrafı açtım.

"Ne?" İzel'le aynı anda verdiğimiz tepkiyle hızla telefonumu elime aldım ve fotoğrafı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SarpEgeSimsek: Etkilendim ama karşındaki benim güzelim.

Üçümüzde fotoğrafa ağzımız açık bir şekilde bakarken, olayı sadece meydan okumaya yormasıyla rahatlamıştım fakat bu fotoğrafın uzun süre aklımdan çıkmayacağına da emindim. "Maşallah, Allah resmen yürütmüyor. Koş ya kulum diyor."

"Saçmalama." İzel'in karnına vurarak söylediğim şeyle fotoğrafı kapattım.

ErisUnal: Ben etkilenmedim.

ErisUnal: Bunu ne yapacağız?

"Ulan, yalandan çarpılacak olan ilk kişi sensin."

"Melike, kapa çeneni." Melike ağzına fermuar çekerken, beni bir sıcak basmasını görmezden gelmeye çalışıyordum. Ne olurdu yakışıklı bir insan evladı olmasaydı? İşleri benim için zorlaştırmaktan başka bir şey yapmıyordu. Birçok kız gibi, kaslı ve yakışıklı erkeklere zaafım vardı. "Anıl olmasa bu çocuğa koşmayıp ne bok yediğini sorardım." Bu sefer İzel'e kötü bakışlarımı yolladıktan sonra aklıma Anıl'ın gelmesiyle içimi bir sıkıntı kapladı. Whatsapp'a girip ona da kısaca bir cevap verdikten sonra yataktan kalktım ve üstümü değiştirdim. "Biz neden böyle bir şey yapma kararı aldık ki?"

Remorse.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin