17. Bölüm | Party

1K 57 18
                                    

İLKİMCİK BU DA SENİN İÇİN <3 :D

Justinlerin bahçesinden çıktım ve bizim bahçeye girdim. Yan tarafa baktığımda Justin hala içeri girmemişti. Ona öpücük attım. O da bana attı. Kapıyı çaldım. Annem bir kaç saniye sonra açtı. ''Miley sana geç kalma demiştim.'' ''Anne biliyorsun kavga ettik Justinle yani kesin abim anlatmıştır. Onunla barışmak için gitmiştim ve o da uyuyordu. Bende onunla uyudum.'' ''Ah tamam. Geç içeriye hadi. Barışmanıza sevindim.'' dedi. Bende sadece gülümsedim.

Salona girdiğimde babam ve abim sohbet ediyordu. ''Nasılsınız?'' dedim. Gülümseyerek. ''Birilerinin keyfi yerine gelmiş.'' dedi babam. Yüzümdeki sırıtmayı daha çok genişlettim. Abimin yanına oturdum ve annemlerin duymayacağı şekilde onunla konuştum. ''Teşekkür ederim. Sen benle konuşmasaydın belki de hiç barışmayacaktım.'' dedim. ''Rica ederim. Seninle konuşmam gerekiyordu zaten.'' dedi. Gülümsedim.

''İş için bir günlüğüne şehir dışına çıkacağız.'' dedi babam. ''Başka kim gelecek seninle?'' dedim. ''Amcan, annem, Justin'in anne ve babası.'' dedi. ''Ne zaman gideceksiniz?'' diye sordum. ''Bir saat sonra uçağımız kalkıyor. Yarın bu saatlerde evde oluruz.'' dedi babam. ''Peki.'' dedim. 

Annemler gitmişti. Abim ve ben salonda oturuyorduk. Son bir kaç gündür abimin davranışları değişti. Hep bana sataşırdı ya şimdi sataşmıyor. Koltuğa uzandım. Abimde diğerine uzandı. Televizyon izlerken tam uyuyordum ki kapı çaldı. ''Abi kapıyı açsana.'' dedim uykulu sesimle. O da uykulu sesiyle cevap verdi. ''Sen aç.'' Deyip  kıçını döndü. Oflayıp kapıya gittim. Açtığımda Justin gelmişti. Yüzümde gülümseme oluştu. ''Hoş geldin.'' dedim yanağından öperken. ''Aslında sana bir şey söylemek için geldim.'' ''Nedir?'' ''Annemler şehir dışına çıktı ve ev boş. Bende parti düzenliyorum. Bu gece saat 20.00 da.'' dedi. Gitmek istemiyordum. Çünkü yorgundum. ''Aslında gelmek istemiyorum. Çünkü yorgunum ve yüzüm bok gibi.'' dedim. ''Sana zaten 'geliyor musun' diye bir soru sormadım. Saat sekizden önce bizde ol.'' deyip dudağımdan öptü. ''Ha bu arada Sam'de gelsin.'' dedi. Gözlerimi devirdim. ''Peki geleceğim.'' dedim. 

Kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Salona geçtim. Abim yarı uyanık bir şekilde bana baktı. ''Justin ne istiyor?'' dedi. ''Bu akşam parti veriyor. Onu haber verdi.'' dedim. ''Tamam.'' deyip odasına çıktı. Daha partiye çok olduğu için uyusam fena olmazdı. 

Birinin dürtmesiyle gözlerimi araladım. ''Miley, partiye sadece bir saat var ve sen hazırlanabilecek misin?'' diye sordu abim. Hemen ayağa kalktım. ''Nee!'' diye bağırdım. ''Ee ben mi sana uyu dedim küçük kardeşim.'' Ciddi ciddi mal ya bu abim. Hani ben size 'Son bir kaç gündür abimin davranışları değişti. Hep bana sataşırdı ya şimdi sataşmıyor' dedim ya. İşte o sözümü geri alıyorum. Yine her zamanki öküzlüğüyle kaşımda.

Uasin Bolt hızıyla merdivenleri çıktım. Odama girdim. Duş almam lazımdı. Hemen banyoya girdim ve duşumu aldım. Tam yirmi dakika da duş almıştım yani kırk dakikam vardı. Odama gittim ve siyah beyaz yazılı tişörtü üstüme geçirdim. Onun üstüne de pudra pembesi ceket ve siyah etek. Parlak siyah düz taban ayakkabılarımı da giyince hazır oldum. (Multimedya da giydiği kıyafet var.) Siyah eyeliner gözüme ince bir şekilde çektim. Pudra pembesi rujumu da sürünce hazırdım. 

Aşağı indiğimde abim beni bekliyordu. ''İlk defa bu kadar hızlı hazırlandın. Gelişme var sende.'' dedi. ''Bende şaşırdım. Sadece kırk dakika da hazırlandım.'' dedim. Gülümsedi. Evden çıktık ve yan bahçeye girdik. Evin önüne geldiğimizde kapıyı çaldım. Bir kaç saniye sonra Justin kapıyı açtı. Abim içeriye geçti. Justin'de beni kendine çekip öptü. ''Çok güzel olmuşsun.'' dedi. ''Teşekkürler. Sende çok yakışıklısın.'' Güldü. ''Her zamanki halim bebeğim.'' Ukala. Gözlerimi devirdim ve içeri girdim. Ev değişmişti resmen. Mutfakta bar sandalyeleri falan vardı ve mutfakta kocaman bir tezgah vardı. Sadece içki doluydu ve tezgahın kenarları led ışıklarla süslenmişti. Salonda koltuklar yoktu. Kocaman bir pist vardı. ''Bu kadar saatte bu evi nasıl bu kadar değiştirdin? Çok güzel olmuş.'' dedim şaşırarak. ''Ehh Justin Bieber olmak bunu gerektirir.'' dedi. Tanrım. Sevgilimin ukala olmasını seviyorum. 

Bad Girl and Bad Boy Love (fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin