3. Bölüm | Would you be my forever

2K 196 4
                                    

''İyi geceler kötü kızım.'' tanrım bana kızım dedi oha çok tatlı. ''İyi geceler.'' dedim ve uyuduk.

SABAH

Gözlerimi açarken burnuma okyanus kokusu doldu. Tabii ki Justin'in. Birbirimize sarılmış uyuyorduk. Şu an bir bebekten farksız. Çok masum duruyor. Biraz onu izledim. Sonra yataktan kalkmaya çalıştım. Bu sırada da Justin uyandı. Beni görünce gülümseyip öptü. ''Günaydın.'' dedim. O da ''GÜnaydın.'' dedi. ''Ben duşa gireceğim. Sen istersen aşağı in. Annenler de buradadır.'' dedim. ''Hayır, duştan çık beraber ineriz.'' kafamı tamam anlamında salladım. Odamda ki banyoya girip üstümdekileri çıkarttım. Sonra da küvete su doldurdum. İçine girdim. 

Tam yirmi dakika da çıkmıştım. Çok hızlıyım. Normalde bir saati geçer. Havlumu üzerime sarıp odaya girdim. Justin benim yatağımda uzanmış telefonuyla bir şeyler yapıyordu. Telefondan kafasını kaldırınca bana bakakaldı. Çünkü havlum çok kısaydı. Popomu zor kapatıyordu. Dolabımdan siyah iç çamaşırlarımı aldım. Siyah dar pantolon ve üstüme siyah bad girl yazan t-shirt aldım. Justin hala beni izliyordu. Tabii ki onun yanında giyinmeyeceğim yani şuan da. Belki evlenirsek olabi- of ne diyorum ben. Bunlarla birlikte banyoya girerken Justin durdurdu. ''Benim yanımda da giyinebilirsin.'' ''Tabii ki de hayır Justin.'' dedim ve Justin'in oflamasını duyup banyoya girdim. 

Üstümü giyindikten sonra odaya geçtim. Justin'in üstüne baktım. Oda siyah dar pantolon giymiş ve üstüne de siyah bad boy yazan tişört giymiş bir de deri ceket. Gerçekten uyumlu olmuştuk. Ben de siyah topuklu botlarımı giydim. Siyah eyeliner sürdüm ve ten rengi ruj. Deri ceketimi üstüme geçirip parfüm sıktım. Son olarak ta silahımı belime yerleştirdim. Justin'e sormam gereken bir şey vardı. Sonuçta birbirimizi sevdiğimizi söyledik ama bana çıkma teklifi etmemişti. ''Justin''  dedim. ''Hım''  ''Dün biz birbirimizi sevdiğimizi söyledik şuanda biz ş-şey miyiz?'' ''Neyiz?'' dedi. Anlamıştı. Çünkü gülüyordu. ''Of Justin sevgili miyiz?'' ''Evet. Sevgiliyiz.'' ''Ama sen bana çıkma teklifi etmedin bile. '' ''Ah tatlım bu konularda iyi değilim ama söz güzel bir çıkma teklifi edeceğim.'' Bende gülerek onun elinden tutup kapıdan çıktık.

Mutfağa geçtik. Herkes oradaydı. Çocuklar da gitmemişti ve Pattie ile Jeremy buradaydı. İş hakkında konuşuyorlardı. Bizim geldiğimizi anlayınca hepsi bize şaşkınlıkla baktı. Çünkü ellerimizi tutuyorduk. ''Tanrım yoksa s-siz.'' ''Evet, Elena biz sevgili olduk.'' dedim gülerek. ''Oh Tanrım. Sandığımdan da çabuk oldu.'' dedi annem. Hey bir dakika bunlar bizi sevgili  mi yapmaya çalışıyordu. ''Anne sen bizi sevgili mi yapmak istiyordun.'' dedim hafif kızarak ama gülüyordum. Annem Pattie ile birlikte gülüyordu. ''Buna sevindim çocuklar. Hem işimiz açısından da iyi oldu.'' dedi babam.

Masadaki herkes bizi tebrik etti. Biraz utanmıştım ama belli etmiyordum. Bizim çocuklar saçma sapan şeyler söylüyordu. Annem, babam, Jeremy ve Pattie kendi aralarında konuşuyordu. Bizde çocuklarla. Bizim sevgili olmamıza Sam biraz sevinmedi. Yoksa beni mi kıskandı. Hahaha. Ama belli etmiyor. Mia çok sevinmişti. Elena ile Liam sevgiliydi zaten. Size söylemeyi unuttum. Her neyse. Bir tek Harry kaldı. Artık ona da buluruz. Aslında o sevgililerle uğraşmaz. Çünkü tek gecelikleri sever.

Kahvaltımızı etmiştik. Benim biraz başım dönmeye başladı. Hala iyileşmemiştim. Okula gidemeyecektim. Justin'de benim yanımda kalacaktı. Ne kadar okula gitmesini istesem de beni yalnız bırakmayacağını söyleyip durdu. Bende kabul ettim. Bir o kadar da yanımda olmasını istiyordum tabii. Kim istemez ki. 

Bad Girl and Bad Boy Love (fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin