1. Bölüm | Bad girl

7K 265 19
                                    

Selam! Ben Miley Ray Cyrus. Herkesin tanımıyla '' Bad Girl ''. Size kendimi tanıtayım. Anladığınız kadarıyla ben kötü kızım. Los Angeles'da yaşıyorum. Annem, babam ve abim ile birlikte. Babam pis işlerle uğraşıyor. Aslında hepimiz bu işlerle uğraşıyoruz. Örneğin; adam öldürme, uyuşturucu kaçakçılığı, silah ve bomba kaçakçılığı gibi işler. Los Angeles'da ki en zenginlerin ilk sırasındayız. dışarda ki  herkes babamı iş adamı olarak biliyor ama gerçekte Amerika'nın en güçlü en zengin en zeki ve en gelişmiş mafyası.

Babam beni beş yaşından beri eğitiyor. Ben beş yaşındayken karate öğrenmiştim. Şu anda çok iyi dövüşe biliyorum. On üç yaşındayken silah kullanmayı öğrendim. Şimdi on sekiz yaşındayım ve iki seneden beri bu işteyim. Babam ve amcam bana bu işleri veriyordu. Çünkü bu işlerde çok iyiymişim. Size söylemeyi unuttum. Amcam Adrian'da bizimle birlikte bu işlerle uğraşıyor ama bizimle yaşamıyor. Yani farklı bir evde kalıyor. Şu anda New York'a iş için oraya gitti.

Şimdi size baş belamı anlatayım. Sam. Benim abim. Onu seviyorum ama çok gıcık birisi. Sürekli benimle uğraşır ama o da beni seviyor yani. Abim benden önce bu işlerle uğraşmaya başladı. Abim beni hep küçümser. Adam öldürme konusunda. Hiç bir işi beceremezmişim. İki seneden beri etiket katiliyim. Daha kimse cinsiyetimi bile bilmiyor. ( Etiket katili: İnsanı öldürdükten sonra üzerine yazı yazması. Örneğin; adının baş harfini yazması gibi. ) Ama Sam bunu kabullenmiyor. Kesin bu işte çok iyi olduğum için. Babam ve amcam beni hep över. Birinin beni övmesinden nefret ederim. 

Bu arada babamın beni böyle yetiştirmesinin sebepleri var. Kendimi korumam için. Çünkü babamın çok düşmanı var ve babama bir şey olursa  -tanrı korusun- onun yerine geçip idare edebilmek için. Evet, sıra annem de. Annem dıştan bakılınca sosyete bir ev hanımı olarak gözükse de gerçekte oda bizimle birlikte bu işlerle uğraşıyor. Ama artık görevlere katılmıyor. Genellikle ben -adam öldürme de- çünkü bunda çok iyim demiştim. Sam,  bazen babam ve babamın adamları. Büyükbabam annemi de benim gibi yetiştirmiş. Babam şu anda anneme bir şey olmasını istemediği için aslında onu kaybetmekten korktuğu için annemi bu işlere karıştırmıyor. Annem ve babamın aşkını hep kıskanırım. Çünkü onların aşkı kıskanılacak derecede. Bir kaç kere tartışmalarına şahit oldum ama hiç bir zaman ayrılacak derecede kavga etmediler. İşte onları birbirlerine böyle bağlı olmalarına hayranım. Artık ben yatıyorum geç oldu. 

SABAH

Ah! Tanrım. Odama kim giriyor. İçeriye öküz gibi biri girdi. '' Hey! Kimsen siktir git.'' dedim. Sam gelmişti bana bir şeyler diyordu. Zaten ondan başka bu evde öküz yok. '' Miley haydi kalk artık. Misafirlerimiz var ve seni gizli mutfakta bekliyoruz.'' dedi Sam. '' Tamam, baş belası Sammy. Beş dakikaya aşağıda olacağım.'' dedim ve Sam odadan çıktı. Ben de mor geceliğimi üzerimden çıkarttım. Üstüme de deri siyah şort  -ultra kısa-  geçirdim ve siyah bir transparan  -sütyenimi  bile gösteren-  gömlek giydim. Ayakkabı olarak da bileğimin biraz üzerinde biten siyah çivili botlarımı giydim. Saçım zaten kısa. ( Miley'nin 2013'de ki hali ) Bu saç modelini çok seviyorum. Gözüme de siyah bir eyeliner ve kırmızı ruj sürüp Gucci Guilty parfümümü sıktım. Son olarak belime silahımı yerleştirdim. Botlarımın içine de bıçak yerleştirdim. Ne olur ne olmaz diye. Telefonumu da alıp aşağı indim. Siz benim beş dakika dediğime bakmayın tam yirmi beş dakika da hazırlanmıştım. Gizli mutfağa doğru gittim.

Herkes oradaydı. Üç kişi daha vardı. İkisi erkek biri de kadındı ''Günaydın, misafir geleceğini bilmiyordum.'' dedim Annem de '' Evet tatlım. Pattieler geldi.'' dedi '' Herneyse.'' deyip kestirip attım. Babam bana '' Tatlım evdeyiz ve silahını taşımana gerek yok. '' dedi ve '' Evimiz yeterince güvenli. '' dedi. '' Babacım her ihtimale karşı. Her an çatışma çıkabilir ve kendimi korumam gerekir. Yeterince düşmanın var.'' dedim. Orta yaşlı olan adam konuşmaya başladı. '' Jason demek kızını da kendin gibi yetiştirdin.'' dedi. Adını hala bilmediğim adam. '' Ah. Tabii ki de Jeremy. İki seneden beri etiket katili, on üç yaşındayken silah kullanmayı öğrendi ve beş yaşından beri karateye gidiyor.'' dedi babam. Beni övmesinden nefret ediyordum. '' Baba biliyorsun ki beni övmenden nefret ederim. '' dedim babama. '' Ah Miley hiç alışkanlıklarından vaz geçmeyeceksin. '' dedi babam. '' Evet baba. Vazgeçmeyeceğim. '' dedim. Masada ki  bal rengi gözlü çocuk şok olmuşçasına konuşmaya başladı. '' Tanrım! Yoksa sen şu her öldürdüğün kişinin üstüne ''M'' harfi yazan kişi misin?'' dedi ve bende hafif sırıtarak '' Ta kendisi. Miley Ray Cyrus. '' dedim. Çocuk ve ailesi daha da şok olmuştu. '' Oh! Tanrım. ''M'' in kız olduğunu bilmiyordum. Hep erkek diye tahmin ediyordum. Bir kıza göre çok dikkatli davranıyordun. Bu arada ben Justin. '' dedi. '' Memnun oldum Justin. Tanrım işimde ne kadar iyiyim. Daha cinsiyetimi bile bilmiyorlar ve geneliniz erkek olduğumu düşünüyor. Bu da benim işimi çok iyi yaptığım anlamına geliyor. Justin bildiğiniz morarmıştı. Sam ise ona gülerek bakıyordu. Jeremy tekrar konuşmaya başladı. '' Her neyse çocuklar. Seni de tebrik ederim Jason. Çok iyi bir kız yetiştirmişsin. Miley işinde gayet iyisin. Bir kıza göre. Açıkçası bende seni erkek olarak tahmin ediyordum. Bizim bile öldüremediğimiz kişileri ''M'' tarafından öldürüldüğünü haberlerde duyuyorduk. Haberde bile erkek olduğun söz konusu. '' dedi gülerek.  '' Teşekkürler Jeremy. Kızları hafife almayın.'' Masa da  bir tek Justin'in yanı boş olduğu için orada oturuyordum. Bu çocuk çok seksi ve bir o kadar da çok sinirdi.

Bad Girl and Bad Boy Love (fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin