ГТНМ
-Здравейте момчета! - поздрави ни един мъж. Не много висок и по-възрастен от останалите.
Когато седнах ме на сепарето, Джъстин ме при дърпа в скута си. Начина по който седя в момента, не е нищо в сравнение начина по който ме гледа мъжът.
-Казвай Джон! - Джъстин използваше тон, който ме накара да подскоча.
Никога досега не съм го чувала да говори толкова студено. Без капка емоция.
-Добре, но няма ли да разкараш кукличката? - каза '' Джон'' и ме огледа.
Почувствах се доста неудобно. Джъстин се напрегна. Не знам дали е от прякора или от това, че трябва да ме '' разкара''.
-Аз... отивам до тоалетна. - прошепнах на Джъстин и станах от него.
Минах през танцуващите хора. Мога да кажа, че повечето от тях са пияни. Най-накрая стигнах да тоалетната.
След като излязох тръгнах към сепарето, но някакво момче ме хвана за ръката. Не го познавах.
-Хей, красавице! Ти идваш с мен!
-Какво? Не, пусни ме!Кой си ти? - Започна да ме дърпа. Опитах се да избягам, но той ме държеше здраво.
-Пусни ме! Помощ! - започнах да викам, тогава ми удари шамар.
-Млъкни кучко, престани да се опитваш, никъде няма да ходиш! - сложи някаква кърпа на устата и носа ми.
Продължих да се опитвам да се измъкна, но изведнъж започна да ми се приспива. След това не помня нищо.
ГТНДж
Мона се забави много. Ще отида да проверя.
-Отивам до тоалетната. - казах на Кам.
Тръгнах към тоалетните, но по пътя видях как двама от хората на Джон я изнасят, по дяволите.
Тръгнах след тях, но когато излязох вече бяха тръгнали.
Мамка му, не трябваше да я оставям сама. Обещах и че няма да я оставям, а го направих.Бързо изтичах при Кам..
-Кам, Джон отвляка Мона!
-Какво? Кога? Как?
-Когато отиде до тоалетната. Оставих я сама, мамка му. Аз съм виновен.
-Не се обвинявайки ти нямаш вина... - колкото и да се опитва да ме накара да спра. Не мога, не и след като знам, че е моя.
YOU ARE READING
You will be mine
FanfictionТя искаше просто да живее свободна и сама да взима решения за живота си. Той искаше нейния живот да зависи от неговия. А тя, тя да бъде негова.