ГТНДж
Всичко вървеше прекрасно през последния месец. Опитвах се да докажа на Мона чувствата си. Надявам се да започне да чувства това, което чувствам и аз.
Но разбира се, всичко хубаво си има своя край.
Когато Мона ме извика, сякаш забравих за всичко. Видях само един човек. Това беше Сидни. Не знаех какво да направя.
Тя ме прегърна. После ме целуна. Липсваха ми тези устни, но имаше нещо което ме накара да ги чувствам чужди. Тогава се сетих за Мона. Видях болката в очите и.
Наложи се да я представя за моя приятелка. Не исках Сидни да ме помисли за женкар, който бях преди нея.
Когато влязох ме вътре Кам, той изглеждаше ядосан и......... не знам може би наранен.
Защо изглеждат наранени? Поне могат да се радват за мен. Момичето което обичам се върна заради мен.
Вярно е че харесвам Мона. Но има разлика едно е да обичаш, друго е да харесваш.
Но когато видях зелените и очи..... сякаш нещо в мен се пречупи. Мислех, че ще за плаче всеки момент.
Кам, разбира се, не издържа и каза на Сидни каква ми е Мона. Сидни я изгледа със злоба, но това е защото ме обича.
Наложи се да избирам. Мислех си за това което каза Кам. Тя ме заряза, защото я беше страх, а Мона досега никога не ме е оставял. Въпреки всички грешки и трудности.
Тъкмо щях да кажа избора си и разбрах най-прекрасното нещо на този свят.
Аз Джъстин Бийбър ще ставам баща. И то с любовта на живота си. Стана ми жал за Мона, но не исках да мисля за това сега. Ще ставам баща, трябва да се по радвам. Нали?
И така стигнах до тази ситуация.
-Тя вече не ти е никаква! Защо да живее с нас? След като бебето се роди ще ни трябва пространство.
-А, аз какво да направя?
-Кажи и да си тръгва! Тя вече не ти е никаква!
-Не мога! - как ще я погледна в очите? След всичко до сега.
-Добре тогава избирай, или тя или аз! - не може да го направи! С Мона изживяхме толкова много и то само за един месец, но тя е майка на детето ми.
-Добре, ще се опитам да и кажа.
-Скъпи, знам, че ти е гузно за тази пикла, но..... аз и ти ще ставаме родители, ако не е толкова голяма кучка колкото каза ще те разбере, че ме обичаш, а тя е била за забавление. Крайно време е! - не знам защо, но когато я нарече кучка, не се ядосах.
YOU ARE READING
You will be mine
FanfictionТя искаше просто да живее свободна и сама да взима решения за живота си. Той искаше нейния живот да зависи от неговия. А тя, тя да бъде негова.