След като Джъстин разбра колко много значи Мона за него, той се опитваше да я намери. Поддържаше връзка с Камерън, но колкото и да го молеше той не казваше къде е Мона.&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
От друга страна Сидни вече живееше спокойно. Мислеше, че Джъстин е само нейн. Че я обича и Мона вече не значи нищо за него. Че тя вече не е пречка, а и да беше има кос. Детето им.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Мона все още страдаше за Джъстин. Мислеше за него постоянно.
Първоначално мислеше, че ще успее без него с помощта на Камерън...... Но не всичко става така както искаш....
Все още не може да спре да го обича въпреки всичко.
........................................................................
Макар и вече да не са заедно Джъстин и Мона продължават да се обичат и да мислят един за друг. Колкото и далеч да бъдат един от друг сърцата им остават свързани.
Надяват се да се срешнат, но не си го признават. Искат да се срещнат и да разберат дали наистина са забравили един за друг. Дали са продължи ли живота си. Но има и друга страна която неиска да се срещнат....... заради болката от истината.
Но това не е всичко..... Още нищо не е приключило. Може би ще се срещнат ще разберат толкова чакания отговор. Ще изтърпят толкова болезнената истина и кой знае........... може би ще бъдат заедно.
----------------------__Автор------------
Така за тези които искат да разберат какво се случва с живота им.
Има втора книга това е корицата. ⬇️⬇️
Можете да намерите историята в профила ми ще кача първата глава или днес или утре!
YOU ARE READING
You will be mine
FanfictionТя искаше просто да живее свободна и сама да взима решения за живота си. Той искаше нейния живот да зависи от неговия. А тя, тя да бъде негова.