1 месец по-късно
ГТНМ
С Джъстин сме заедно вече от месец.
От онази нощ в която ми обеща, че никога няма да ме остави.Всеки ден се опитваше да ми покаже чувствата си. И мисля, че наистина държи на мен.
Сега сме в кухнята и чакаме Кам да ни направи закуска. Да той ни стана личен готвач.
-Кам, как готвиш толкова вкусно? Моля те научи и Джъстин!
-Кам ще идваш ли да ми готвиш, когато се оженя за Мона? - по спокойно каубой.
Изгледах го с поглед '' какво по дяволите каза '', а той се засмя и ме целуна.
-Хора вземете си стая! - каза Кам.
-О, Внима от стаята не се чува ни..... - тъкмо Джъстин да засрами Кам и на звънеца се позвъня.
-Аз ще отворя. - отворих вратата и пред мен стоеше русо момиче със сини очи. - С какво да ви помогна? - трябва да съм учтива.
-Здравей, аз търся Джъстин.. - за какво и е на нея Джъстин?
-Джъстин, търсят те! - извиках го.
-Кой ме търси, скъпа? - дойде до мен и когато видя кой го търси сякаш замръзна. - Сидни?
Сидни? Коя е Сидни?
Тя го видя и скочи в прегръдката му. Той също я прегърна. Сигурно са приятели. Не трябва да ревнувам, нали? Те са само приятели, Джъстин си има мен, нали?
Тогава защо тя го целуна,а той и отвърна? Пред мен. Очите ми се насълзиха. Не исках да плача, а да разбера какво, по дяволите, става тук.
-Джъстин? - той осъзна, че и аз съм тук, а се целува с друга.
-Мона!..... а, това е Сидни. Бившата ми. - погледнах към нея, а тя ми подаде ръка да се здрависа ме.
-Мона? Нали? Ти каква си на Джей? - попита ме. Сега какво да отговоря? Аз бях гаджето на бившият ти.
-А-м, аз.... аз съм него-тъкмо щях да кажа гадже и Джъстин ме прекъсна.
-Приятелка. Тя ми е приятелка. - сърцето ми се сви. Погледна ме за да е сигурен, че не му се сърдя. Да му се сърдя, за какво? За това, че скъса с мен заради бившата си.
-Нека да влезем. Трябва да ти кажа нещо. - влязохме и когато видя Кам тя замръзна. Сякаш се изплаши.
-Сидни? Защо си се върнала? - попита той с леко ядосан глас. Искаше ми се и аз да попитам, но имам чувството, че ще заболи повече от отговора.
YOU ARE READING
You will be mine
FanfictionТя искаше просто да живее свободна и сама да взима решения за живота си. Той искаше нейния живот да зависи от неговия. А тя, тя да бъде негова.