Bölüm 6

81 17 3
                                    

Merhaba. Artık daha sık yeni bölüm yayınlamaya karar verdim. Umarım okuma oranları ve oy sayısı aratar. Güzel yorumlarından dolayı herkese çok teşekkür ederim. :D İyi okumalar...

Sean? Şu kıvırcık, gamzeli olan. Yardley'in bi aralar en yakın arkadaşı olan. Aynı oda da kaldığı, yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen ama sonra büyük bir kavga edip küstüğü çocuk mu? Ben de hemen onu geri takip ettim. Şimdi bu çocuk niye beni takip etmişti? Şimdi düşünebilirsiniz. Aynı okuldasınız. Niye etmesin? Ama ben öyle herkes tarafından tanınan popüler biri değilim. Yani benim adımı bilmesinin imkanı yok. En iyisi bunu Cortney'e sormaktı. Yani akıl akıldan üstündür sonuçta. Bu arada tekrar Yardley'in profiline girmiştim. Tweet atmıştı. Ama beni geri takip etmemişti. Şaşırdım mı? Tabii ki de hayır. Bunu bekliyordum. Ağlama krizine girmedim bu da bir gelşimeydi. Bilgisayarı kapatıp Cortney'i aradım. Uzun uzun çaldıktan sonra açtı. Olanları anlattım. "Bu bir gelişme. Bence bir şeyler olacak." dedi. Bence Cortney saçmalıyordu. Ama yine de bunu ona söylemedim. "Umarım. Sonra görüşürüz" diyerek telefonu kapattım. Hayır, aslında haklı olabilirdi. Sean'ın takip etmesi iyi bir şeydi. Yardley geri takip etmemişti ama. Tanrım! Bu kadar düşünmek başımı ağrıtıyordu. Akşam rutin bir şekilde geçti ve ben uyumaya gittim. Sabah okula gittiğimde Yardley okulda yoktu. Lanet çocuk! Nasıl okula gelmezsin ya. Burada seni seven, sürekli görmek isteyen ama konuşamayan bir kız var. Okul o olmadığı için çok sıkıcıydı. Ta ki öğle arasına kadar. Öğle arasından sonra gelmişti. Onu görünce gözlerimin nasıl parladığını ve nasıl kalbimin hızlandığını görse belki severdi. Ya da hayır yine sevmezdi. O egoist, sadece dış görünüşe bakan odunun tekiydi. Yardley geldiği için her teneffüse çıkmaya başladık. Ama çıkmasaydık daha iyi olurdu. Çünkü Cortney Channe yüzünden sinir krizi geçiriyordu. Sürekli kızlarla konuşuyordu. Evet, Cortney'i zorla Channe'ye aşık etmiştim. Böyle de ilginç bir yeteneğim var ve Cortney'in çok çabuk aşık olması da bu işi kolaylaştırdı tabii. Dün Eric diyordu bugün Channe. Yani bugün istese de Eric diyemezdi. Çünkü onu cidden döverdim ve inanın bana yumruklarım bir erkeğinki kadar serttir. Sıkıcı bir okul gününün sonunda eve geldiğimde yine onu düşünüyordum. Tekradan Ask.fm üyeliğine girdim. Gözden kaçırdığım bir soru,ufacık bir ayrıntı var mıydı diye bakmak için. Soruları okurken "9. sınıflardan güzel bulduğun bir kız var mı?" diye bir soru gelmişti. Cevabı ne olsa beğerdiniz? "Üst bahçede gezen, esmer,uzun boylu ve zarıf olan kız." diye cevap vermişti. Kimdi bu lanet sürtük?

Şanssızlar KrallığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin