Bölüm 7

81 17 9
                                    

Merhaba. Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Yorumlar için çok teşekkür ederim. :D

Gece boyunca uyuyamıştım. Aklımda sürekli o cevap yankılanıyordu.  "Üst bahçede gezen, esmer,uzun boylu ve zarıf olan kız." Sabaha karşı ise beynimde bir acıyla o kızı buldum ve onu bulmamla birlikle ilkokul anılarım da geri geldi. Hatırlamak istemediğim, aklıma geldiği zaman kendimi tutup ağladım... 7 sene önceki şu cümleler "Sen bizimle oynayamazsın. Sen eziksin ve şişko patatessin." "Gel bizi de ye. " "Evanna, dikkat çekmeye mi çalışıyorsun? Ağlayıp durma. Bir şey olmamıştır parmağına."  Evet, ilkokuldayken tam bir eziktim, arkadaşım, sevgilim yoktu -ki hala sevgilim yok- ve bu yüzden o lanet 4'lü sürtük grubu bana takmıştı. İşin ilginci şu an 3'ü ile aynı okulda okuyor olmamdı. Şu an ise bana hiçbir şey yapamazlardı. Öğretmenlerin gözde öğrencisiydim. Çok güzel arkadaşlarım vardı ve hepsi de beni çok seviyordu. Hala zayıf değildim ama bu ikisi onları benden uzak tutmaya yetiyordu. Ki gelip benle uğraşsalar onların ağzının payını verecek özgüvene sahiptim. Yine de bu anıları hatırlamak sabahı karşı 5'te hıçkırıklara boğulmama sebep oldu. Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtığımda saat yediydi. Ağlarken uyuya kalmış olmalıydım. Çok uykum vardı ama okula gitmek zorundaydım. Kimya sınavımız vardı. Ben malesef hiç çalışamamıştım. Son zamanlarda hiçbir sınava çalışmıyordum zaten. Okula vardığımda dışarıda toplanmıştık. Müdür konuşma yapacaktı. Diğer okulların aksine bizim müdürümüz ne keldi ne göbekliydi. Bu da bizim okulun farkıydı galiba. Eyaletin en iyi 3. okulunda okuyordum. O kızı gördüm "Lanette Bell". Sürtükler kraliçesi. Şu an üzerine atlayıp saçını başını yolmak istiyordum. Hem ilkokulda bana yaşattıkları için hem de sevdiğim adamın onu sevmesi yüzünden... Onlara bakarken Cortney, Nelly, Margaret, Calanthe, Fanny sırayla bana sarıldı. Onlar bana sarılırken bende 11. sınıfların durduğu yerde Yardley'i aradım. Tüm ihtişamıyla orda duruyordu. Müdürümüz kürsüye çıktığında sessizlik oldu. Okulda gördüğü aksaklıklar konusunda bizi uyardı. Konuşması bittiğinde yavaşça içeri girmeye başladık. Tam içeri girerken benim aklıma bir plan geldi. Evet, Lanette. Seni ezikleme zamanı artık bende pis sürtük!

Şanssızlar KrallığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin