Jednoho dne šel mladý manželský pár do hor. Když začalo slunce zapadat, uvědomili si, že jsou ztracení. Manželka se začala obávat, ale její manžel jí ujišťoval, že najdou cestu zpátky k autu.
Tma se zvětšovala a muž i žena už byli zoufalí. Neměli mapu ani kompas. Když už jím nezbýval ani kousek naděje, narazili na starou chatu.
Chata byla zchátrala a zdálo se, jako by jí už dlouho nikdo nepoužil. Muž zaklepal na dveře, ale nedostal, žádnou odpověď. Když stiskl kliku a pomalu otevřel dveře, pomalu se otřásl.
Uvnitř to vypadalo ještě hůř než venku. Nábytek byl velmi zničený a podlaha byla pokryta vrstvou prachu. Pár si všiml podivné atmosféry a zvláštního zápachu.
Stěny byly pokryty stejnými slovy, psané červenou barvou. "SMRT! SMRT! SMRT! ".
Muž i žena byli v šoku. Třesoucí rukou se muž dotkl stěny. Byl v šoku, když zjistil, že barva ještě nebyla suchá.
Oba dva byli velmi vyděšení, ale báli se zůstat v lese, aby nenarazili na nějaké divoké zvíře. Takže navzdory děsivým nápisům na stěnách se rozhodli v chatce zůstat přes noc.
Našli matraci, která byla pokrytá skvrnami a jako pokrývku použili koberec do kterého se oba zabalili, aby se udrželi v teple. Snažili se usnout a nakonec se jím to podařilo.
Někdy po půlnoci se oba probudili a slyšeli podivné klepání, které vycházelo z venku.
"Slyšel si to?" Zeptala se ho žena. "Myslím, že tam venku někdo je".Její manžel chvíli poslouchal, ale nic neslyšel. Přešel k oknu, ale skrz něj nic neviděl. Otevřel okno a vystrčil hlavu ven.
"Kdo je tam?" Zeptal se nervozně. Ale nikdo se neozval.
Chystal se vrátit zpátky za ženo, ale jeho žena řekla: "Možná je to někdo, kdo nemůže mluvit".
Muž se vrátil zpátky k oknu a řekl: "Je tam někdo? Tleskněte jednou pro ANO a dvakrát pro NE."
Napnul uši a snažil se naslouchat. Hvězdy se na noční obloze třpytili, ale šli slyšet jen cvrčci.Najednou slyšel hlasitý CLAP!
Muž se obrátil na svou ženu a překvapivě řekl: "Měla jsi pravdu, někdo tam je."
Naklonil se k oknu a zeptal se: "Jste vlastníkem této kajuty?"CLAP! CLAP!
"Jsi muž?"
CLAP! CLAP!"Takže jsi žena?"
CLAP! CLAP!
"Jsi člověk?"
CLAP! CLAP!
Citíl jak mu po zádech běhá mráz. Suše polkl a zvolal: "Přišel jsi sám?"
CLAP! CLAP!
"Kolik jich s tebou přišlo? Tleskni jednou za každou osobu."CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP! CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!CLAP! CLAP!..