Moje panenka
Když jsem byla malá, ráda jsem chodila se svou maminkou do obchodu se starožitnostmi. Jednoho dne jsme se do toho obchodu šli podívat a ve skleněné vitríně byla stará panenka. Mamince jsem řekla, že ta panenka patřila mě v době kdy jsem dřív žila. Řekla mi, že to je nesmysl, ale já trvala na tom, že panenka je moje, jmenuje se Dolores a chci, aby mi ji koupila. Maminka poprosila prodavačku, aby ji panenku podala. Když si panenku prohlížela, všimla si na zadní straně krku vyřízleho nápisu. Bylo tam napsané Dolores. Moje maminka se vyděsila a panenku nekoupila. Celou cestu zpátky domů jsem si stěžovala proč mi nekoupila mojí panenku.
Bouračka
Když jsem byl mladší, zdál se mi opakovaně pořád ten stejný sen. Byl to sen o autonehodě. Viděl jsem různé detaily, jako je okolí, čerpací stanice a blízký McDonald. Auto ve, kterém jsme jeli bylo modré, seděl jsem na místě spolujezdce a v autě se mnou byli další dvě osoby. Jejich obličej jsem ale neviděl. Pokaždé v tom snu jsem viděl z benzínky vyjíždět černý náklaďák, který následně narazí do boku našeho auta. Poté jsem se vždycky probudil. Když jsem měl několikrát jeden a ten stejný sen, rozhodl jsem se o tom říct své mámě. Řekla mi, abych se nebál, že to je jenom sen. Jednou v noci, když jsem spal u svého strýce, jsem měl sen znovu a probudil jsem se s křikem. Strýc mě přišel uklidnit a poprosil mě, abych mu řekl o tom snu. Když jsem mu přesně do detailu vyprávěl o té autonehodě jeho tvář pomalu bledla. Nikdy nezapomenu na to co mi řekl pak. Před pár lety byl můj strýc svědkem stejné autonehody a pokusil se obětem pomoct. Byli těžce zranění, ale ten kdo v ten den zemřel, byl ten co seděl na místě spolujezdce. Šokovalo ho to natolik, že si vzpomněl na přesné datum té autonehody. Bylo to přesně devět měsíců předtím než jsem se narodil.
Marie a Marie
Jmenuji se Marie. Jméno jsem dostala po své babičce. Zemřela, než jsem se narodila. Nedávno mi maminka vyprávěla, že když mi byly 3 roky, seděla jsem na židli u jídelního stolu a broukala si pro sebe. Najednou jsem přestala a otočila se směrem k mamince a řekla. ''Víš, že jsem bývala tvoje maminka?''
Maminka odpověděla ''Opravdu?''
''Ano jmenovala jsem se také Marie, starala jsem se o tebe a pak jsem zemřela a teď je na tobě, aby ses starala ty o mě.''
Když jsem domluvila, začala jsem si zase broukat a dělala jsem jako by se nic nestalo.Moje další máma
Na rodinné večeři mi babička vyprávěla o něčem zvláštním, co se stalo když mi byly 4 roky. Když mě babička hlídala zeptala se mě, jestli miluji svou maminku. Já ji odpověděla, že ji miluji víc, než svou minulou maminku. Babička nechápala a zeptala se mě na mou minulo maminku. Řekla jsem ji: ''Před dlouhou dobou jsem žila s tatínkem a svou minulou maminkou. Maminka byla strašně naštvaná a tatínek se mě snažil chránit. Ale já i tatínek jsme zemřeli a šli na lepší místo. Lidé mi tam řekli, že si zasloužím lepší maminku tak mě poslali sem.''