Doppelganger #1

9 0 0
                                    

Doppelganger vypadá přesně jako vy, něco jako vaše "zlé dvojče."

1. Byl jsem Doppelganger


Jednou ráno jsem ještě spal ve svém pokoji, když mě probudil můj mladší bratr, který ze zdola na mě křičel a ptal se co dělám. Vyšel jsem z postele a šel za svým bratrem, abych zjistil, co chtěl. V okamžiku kdy jsem sešel schody, jeho obličej byl bílý jako stěna a v jeho očích byl strach. "Co se děje?" Zeptal jsem se. Tehdy jsem zaslechl jak se nahoře zavřeli dveře od koupelny. Bylo to zvláštní, protože jsme doma byli sami. Můj bratr mi řekl, že jsem ho všude následoval a když se na mě otočil, dal jsem mu strašidelný úsměv. Proto na mě křičel a ptal se co dělám. Když se otočil zpátky, viděl jak jdu dolů po schodech. 

2. Mami? Maminko? Mami?

Když mi bylo asi devět, jednou večer, když jsem se probudil, viděl jsem svou maminku jak stojí ve dveřích mého pokoje. Byla bledá a dívala se na zeď. 

"Mami?" Zeptal jsem se znepokojeně. Podívala se na mě a začala se ke mě velmi pomalu přibližovat. Po celou dobu jsem se ptal: "Mami? Maminko? Mami?" Ale nic neřekla. Když konečně došla k mé posteli, natáhla se ke mně velmi pomalu a když se mě chtěla dotknout, zmizela. 

Celý vyděšený, jsem běžel do pokoje mých rodičů a tam viděl oba mé rodiče tvrdě spát. Stále mě děsí představa, když si vzpomenu jak se ke mě ta věc přibližuje. 

3.Garážová střecha

Bylo mi 10 let když jsem hrála se svou mladší sestru na schovávanou.  Když jsem přestala počítat a šla jí hledat, překvapilo mě, že jsem jí našla na střeše naší garáže. Jen se na mě dívala a šklebila se od ucha k uchu. Bála jsem se, aby nespadla, tak jsem jí řekla ať pomalu sleze dolů. Neposlechla mě a jen tam seděla a usmívala se na mě. Tehdy jsem za sebou zaslechla jak se mě někdo ptá ke komu mluvím. Otočila jsem se a tam stála moje mladší sestra. Do dneška nevím co to na naší střeše bylo. 


4. O čem to mluvíš? Je tady.

Probudil jsem se uprostřed noci a ze zdola slyšel hluk. Sešel jsem schody a viděl svého tátu jak vychází ven. Sedl si na chodník a díval se na strom. Na tváři neměl žádný výraz, byl bledý, skoro průsvitný. Vyděsil jsem se a běžel do ložnice svých rodičů. Probudil jsem svou matku a zeptal se proč tatínek sedí venku. Nechápavě se na mě podívala a řekla: "O čem to mluvíš? Je tady." Podíval jsem se a viděl svého tátu spát.


Stories CZKde žijí příběhy. Začni objevovat