Door Handle

7 1 0
                                    

Ve 20. století bylo spoustu sériových vrahů, hlavně teda v Americe. Mě fascinují příběhy sériových vrahů. Aby jste to nepochopili špatně, nemám je za vzor. spíš ráda čtu jejích příběhy, o hodně z nich jsou natočeny i filmy a narazila jsem na jeden příběh, ve kterém vystupuje sériový vrah John Wayne Gacy, známý jako "Klaun zabiják".

V 70. letech se můj strýc na univerzitě v Chicagu zabýval medicínou. Během obědové pauzy se potřeboval zastavit domů. Jeden muž nabídl mému strýci, že ho odveze. Vypadal normálně a přátelsky, takže můj strýc souhlasil. 
Na cestě se muž najednou rozhodl změnit směr. Můj strýc muži řekl, že jede špatně, ale on mu položil ruku na nohu a děsivě se usmál. 
"Ne synu.." řekl "Jedeš se mnou".
Můj strýc začal panikařit, když kvůli dopravnímu provozu začalo auto zpomalovat, rychle otevřel dveře od spolujezdce a začal utíkat.


O pár let později se můj strýc díval na televizi. Byla tam fotografie toho muže co mu tehdy nabídl, že ho sveze. Byl zatčen za vraždu nejméně 33 chlapců a mladých mužů.

Muž v televizi byl John Wayne Gacy. Polici nalezla 26 skrytých sklepů. Nejdůležitější ze všeho bylo to, že na svém autě odstranil páky z postranních dveří spolujezdce, aby zabránil obětem utéct. 

Ehh nevím jestli příběh toho strýce je pravdivý, protože jsem nic o jeho autě nenašla,  každopádně J.W.Gacy opravdu byl. A jeho nejmladší oběti bylo 14. Policie našla i těla, která se nepodařilo identifikovat a jedna z jeho oběti byla identifikovaná až v roce 2011. 



Stories CZKde žijí příběhy. Začni objevovat