Byl večer a já se snažil relaxovat. Díval jsem se na místní zprávy. V dolní části obrazovky se objevila výstraha.
"Vrah na útěku.... Skrývá se v okolí.... Policie varuje každého, aby nevycházel ven...... Podezřelý je ozbrojený a nebezpečný..."
Chtěl jsem jít spát, ale uslyšel jsem podivný hluk. Znělo to, jako by někdo byl v mém domě.
V tu chvíli mi málem srdce vyskočilo z těla. Začal jsem se potit a nastražil uši. Myslel jsem, že slyším další hluk. Byl to zvuk praskání dveří.
Ač jsem byl sebevíc unavený, nebyla to moje fantazie. V domě byl vetřelec.
"Musím utéct" pomyslel jsem si. Vyskočil jsem co nejtišeji z postele a šel k oknu. Moje tělo se třáslo strachem a já doufal, že jsem na sebe neupozornil.
Právě tehdy jsem slyšel slabé kroky, které šli po schodech. Znělo to jako víc osob. Byl to okamžik pravdy kdy se rozrazí dveře. Musel jsem pryč.Vylezl jsem z okna na garážovou střechu. Snažil jsem se rychle pohybovat bez sebemenšího hluku. Na kraji střechy jsem se chytil kanalizačního potrubí a spustil jsem se dolů. Když už jsem byl dole, podíval jsem se na okno odkud jsem utekl a uviděl pohybující se světla.
"Bylo to o chlup" pomyslel jsem si.Když jsem pomyslel na to, co by se stalo kdyby mě chytili, projel mi studený závan po těle.
Utíkal jsem přes zahradu do lesa. Jakmile jsem byl mezi stromy bezpečně ukrytý, přestal jsem běhat. Šel jsem normální chůzi, dokud jsem nepřišel na další sídliště.
Přitiskl jsem si nůž k sobě a zamířil k dalšímu domu.