Neka tvoji planovi budu mračni i nevidljivi kao noć i kad ih pokreneš nek zasvetle kao munja.
-San Cu, Umetnost rata___________________________________________
Lukas
"Pazi!", povikala je Elenor, što je bio znak da se sagnem. Trenutak nakon toga, nož koji je bio u njenoj ruci je poleteo preko mene, završivši u grudima čoveka koji je pokušao da me napadne.
Brokerov kazino bio je uništen; Broker sada zna da smo krenuli po njega i upravo smo mogli da poginemo. Baš kao u stara vremena.
Elenorina zelena, svilena haljina je i dalje čvrsto prijanjala uz njeno lepo oblikovano telo - otkrivajući joj nogu. Doduše, kosa koju je čvrsto skupila u krupne lokne na vrh glave sada joj je bila po ramenima i imala je jedan ožiljak više na ruci. Sve ostalo je bilo na mestu.
Baš kao što smo i planirali.
Preskočio sam mrtvog čoveka i dohvatio njenu bundicu sa otmenog čiviluka te joj je trenutak kasnije ogrnuo preko ramena.
"Gospođice", ljubazno sam rekao, stavljajući joj bundicu na gola ramena.
"Gospodine", odgovorila je dovitljivo, dok sam otvarao sada pocepana prednja vrata kazina.
"Igra je počela", rekao sam naglas posmatrajući prizor uništenog kazina a pre toga otvarajući Elenor vrata rendžrovera i sam ulazeći auto.
Dan ranije
"To nije rešenje", Elenor je tvrdoglavo rekla na moj plan o krvavom ubistvu, odmahujući glavom. Sela je na okrenutu stolicu, stavljajući laktove na naslon. Povukla je poslednji dim, te je cigaretu bacila na beton.
Nakon toga joj je pogled odlutao ka izubijanom i krvavom japancu zavezanom za stolicu. Bio je dovoljno udaljen da ne čuje o čemu pričamo, a oči su mu bile sklopljene; povrh toga i dalje je izgledao kao da je budan.
"Rizično je", nastavila je, sada gledajuću direktno u mene. Stavio sam dlanove na površinu stola, uverljivo je posmatrajući.
"Nemamo izbora", ubedljivo sam nastavio, posmatrajući je kako cokće. Izraz lica joj se iz čvrstog pogleda pretvorio u zamišljeni. Znao sam da je razmišljala o ovome, po usnama koje je napućila i po pogledu koji joj je odlutao negde iza mene. I iz nekog razloga, svidelo mi se kako njene ružičaste usne se napuće na svaku moju opasku. Kosa joj je porasla i sada je bila čiste smeđe boje. Oči su joj i dalje davale čistu plavu nijansu sa istom tolikom zagonetnošću.
Promenila se. To je jedna od stavki više koju sam dodao u svojim mislima.
"Pusti mene da razgovaram sa njim", pokazala je na japanca, kada smo nekoliko trenutaka proveli u tišini. Ništa nisam rekao kada je ustala i odšetala do čoveka zavezanog za stolicu u uglu pokretnog skladišta.
Nekoliko sledećih trenutaka sam posmatrao kako Elenor, na moje iznenađenje, sipa vodu u bokal, uzima krpu te dovlači stolicu i smešta je nasuprot japanca. Pre toga mu skida konopce sa zglobova ruku i oko članaka nogu.
Prvo mu je obrisala sasušenu krv sa kože, a pre toga rekla jednom od čuvara ispred skladišta da kupi medicinski alkohol i zavoje. Kada je ovaj to doneo, Len je sanirala sve veće povrede na njegovom telu a zatim uredno odložila pribor.
Posmatrao sam taj prizor ne želeći da se mešam. Znao sam da zna šta radi i to mi se svidelo.
Stajao sam licem okrenutim ka japancu, sa prekrštenim rukama na grudima kada je ovaj progovorio.
ESTÁS LEYENDO
The Mafia Princess: The Reunion
Acción[ druga knjiga: The Mafia Princess ] ❝Vidimo se u paklu.❞ Zločini ne prestaju, jer rat žele dobiti po svaku cenu. Ali ipak, ljubav ne traje dugo ukoliko ispod svega toga tinja pohlepa, preljuba i osveta. I dok griža savesti preti da otkrije zaveru...