1.

722 24 3
                                    

Alec:

,,Magnus!" To čo som videl bolo pre mňa ako nôž do srdca. Magnus, láska môjho života sa bozkáva s Jaceom.
,,Alec, nieje to tak ako to vyzerá. My sme len.." ,, Samozrejme že to nieje tak ako to vyzerá! Vôbec to nevyzerá že môj Parabatai a môj priateľ sa v NAŠOM byte bozkávajú!
Samozrejme že to tak nieje!"
,, Alexander. Alexander!" Magnus so mnou triasol. Ležal som na posteli, celý spotený a zadýchaný. ,,Magnus?"
,,To nič láska, len sa ti niečo veľmi škaredé snívalo. To nič, som s tebou." Jeho hlas mal upokojujúce účinky. Nič to nebolo. Bol to len sen. Sen? Nočná mora, a aj horšie.
,, Chceš sa o tom porozprávať? Som tu pre teba Alexander. Mne môžeš povedať všetko, veď vieš." Z hlboká som sa nadýchol a porozprával som mu mojom sne.

Magnus ležal na zemi a rehotal sa na celý byt. ,,Ty sa mi smeješ? Po tom aké hrôzy sa mi snívali? To je od teba vrcholne bezočive."
Stále sa smial. Po chvíli mu ale dochádzal dych a bolo vidno že ho z toľkých smiechot boli brucho. ,, Alexander, ja sa nesmejem tebe, ja sa smejem nereálnosti tvojho sna. Vieš si predstaviť že by som sa JA bozkával z Jaceom? Bez urážky ale ...Fuj. To naozaj nieje možné. A vôbec... prečo by si si mal myslieť že by som to bol schopný urobiť.
Veď ja milujem teba a len teba. Nieje tu nič čoho by si sa mal obávať."
,,Viem ale...to len tá predstava že by si bol s niekým iným ako so mnou je pre mňa neznesiteľná. Nechcem o teba prísť. Nikdy."
,, Neprídeš." Svoje slová potvrdil poriadnym francuzákom. ,, Nikdy o mňa neprídeš. Sľubujem." Znova sme sa bozkávali.

____________
Na rozbeh niečo kratšie
Ako sa vám to pozdáva? Každý komentár poteší.

Kajin 😉

#MALECLIFE Where stories live. Discover now