Už dva roky som bol zavretý v Edome. Bol som tam ,, dobrovoľne,, pretože, ak by som neostal vládnuť s mojím otcom....ani nechcem vedieť čo by spravil Alexandovi.
Stále sa mi vyhrážal že má prekľaje a tak, ale tentokrát sa mi začal vyhrážať pomalou a bolestivou smrťou môjho milovaného.
Samozrejme život v Edome je iný, napríklad ma tu všetci oslovujú môj pane a cudzincom má predstavujú ako: jeho milosť Magnus Bane, Asmodeusou vyvolený potomok. Fakt očarujúce. Musel som sa naučiť veľa pravidiel a to sa týkalo zakonou a aj správania.
Vždy som mal niečo naplánované.
Sedieť a počúvať o zákonoch Edomu a pekla, učiť sa nové zaklínadla, kúzla a lektvari ktoré boli oveľa oveľa ťažšie než tie na zemi, rozhodovať o osude duší zomrelich alebo moje najobľúbenejšie, sedieť schovaný v knižnici a premýšľať o Alexandovi.
Čo asi robí, ako sa má, spomína na mňa, chybám mu? A tá najdôležitejšia otázka, našiel si niekoho iného?
Viem že mu nemôžem brániť aby sa zamiloval, zaslúži si lásku aj keď mu ju ja nemôžem dávať osobne. Nikdy som ho neprestal milovať ale on mňa mohol.Alec:
Inštitút som dočasne prenechal Izzy kým nenájdem cestu k Magnusovi.
Nič mi nezabráni ho nájsť.
,,Alec, neseďte toľko v tej knižnici, musíš sa ísť vyspať. Magnusa môžeš hľadať aj zajtra." Jace si už robil starosti. Každý jeden deň, dva roky v kuse sedím v knižnici a listujem v každej jednej knihe čo tu máme a hľadám, ako by som mohol dostať Magnusa naspäť. ,,Jace, ja ho privediem naspäť, aj keby to bola posledná vec čo urobím!"
,,Hej, ja viem a práve toho sa bojím."Nikto sa nikdy nezmienil že mu Magnus chýba, dokonca ani Izzy!
Koľkokrát nám Magnus pomohol a teraz za to musí platiť. Keby sa do mňa nezamiloval, nemusel by si tým všetkým prechádzať. Určite trpí. Veď Edom je úplne iný.A v tom som dostal geniálny nápad.
Veď Magnusova povinnosť je vraj postarať sa o dušu ktorá zomrie. Takže.... plán by som mal.Magnus:
Dnes ma prvýkrát chcieť nechať rozhodovať samého o dušiach zomrelich. Super.Postavil som sa na útes a pozery sa na ,,rieku" duší podomnou. Chvíľu som sa na ne díval keď ma zavolali.
Prvá duša bola ľahká. Bol to vrah, zradca a podvodník.
Ďalšíe boli ťažšie a ťažšie. Ani sa mi nechce veriť že som odsúdil toľko duší. Nikdy som si nemyslel že ľudia sú takýto. Ale tu som vydel každý hriech ktorý spáchali, každú jednu ohavnosť.
Konečne, posledná, na dnes.
Tvare som si nevšímal ale na tejto bolo niečo povedomé. Hobil som to čo vždy. Pital sa na tak ako zvyčajne:
,,Ako ste zomreli?" ,, Samovražda."
,,Aký sú vaše ďalšie previnenia?"
,,Žiadne"
Nič iné? veď to by nebol v pekle. Samovražda sa nesúdi tak prísne.,,Aké je vaše meno?" Na toto sa pítať nemám ale čo už. ,, Alexander Gideon Lightwood."
Čo. Okamžite som sa nemohol dušu zapozeral. Preboha je to on. On sa zabil. Vyskočil som na rovné nohy a letel som k nemu.
,, Alexander čo tu preboha robíš!? Ty si sa zabil! Si blázon! Vieš ako ti bude znášať tvoja rodina? Myslel si na nich vôbec? A predsa, na čo si myslel keď si sa zabil. Čo ti behalo hlavou. Alexander prečo si sa zabil." Nevedel som nájsť slová. Môj Alexander sa zabil.
,,Ja som sem prišiel kvôli tebe. Ja to už nezvládam. Magnus ja ťa potrebujem. A jediný spôsob bolo sa zabiť aby som ťa vydel. Magnus pochop ma, už dva roky sedím v Inštitúte pod knihami a hľadám spôsob ako tai dostať späť."
,,Ty si to spravil pre mňa? Hlupáčik. Nemal si sa zabíjať. A stálo ti to vôbec za všetku tú bolesť?" ,,Ty za to stojíš"
Už som sa neudržal a pobozkal som ho. Dva roky, dva roky som ho nevidel, dva roky som čakal až sa odtiaľ nejako dostanem ale Alexandovi sa to podarilo skôr.Zostal so mnou v Edome. Vrátili sme mu telo. A vládol po mojom boku.
Už nás smrť nerozdelila.
________________________
a) ja viem že je to shit, v poslednej dobe mi to menej myslíb) pod pojmom ,, duša" si v tomto prípade predstavuje obrazy človeka ktorý zomrel len je trošku priesvitný a má takú.... sivú farbu ( trošku do elektrickej modrej) 😐 asi toľko k môjmu vysvetleniu.
c) komentár poteší 😊
Ďakujem za prečítanie 😘
Kajin 😉
YOU ARE READING
#MALECLIFE
FanfictionHlavnú dejovú líniu nehľadajte. Sú to iba krátke príbehy/kapitolky/jednodielovky na tému MALEC 😍