10.

317 13 5
                                    


Je to v podstate iba taký záver 😊

Pre "vrahyňu".                                                                                                                                                                _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_,

, Magnus, prečo práve moja mama? Prečo....mala byť mŕtva práve ona?" Najprv chvíľu rozmýšľal, bolo vidno že niečo vedel ale asi sa mi to bál povedať. Ako povzbudenie som mu dal pusu na nos

.,, Keď som bol zavretý v cele, počul som strážcov ako sa o tvojej mame rozprávali. Vybrali si ju pretože vedeli že ty máš ku mne blízko a aj tvoja mama. Už dlhšie sa ma chceli zbaviť a tak to na mňa chceli ušiť. Ak by im to vyšlo a ty by si uveril že som zabil tvoju mamu, sám by si ma odsúdil a Spolok by z tejto situácie vyšiel v tom najlepšom svetle." Nemohol som tomu uveriť. Som tak šťastný že sa to dobre skončilo. 

Mám môjho Magnusa naspäť, a všetko je v poriadku. Hej, až na Spolok ale úprimne kedy bol spolok normálny. Nikdy. ,,Spolok asi nepočítal s tým že sa moja mama vráti do New Yorku. Ale....ja by som ťa nikdy neodsúdil, ani keby si vyvraždil celý svet. Ja potrebujem iba treba a...a.. keď si bol v bezvedomí, keď som nevedel či sa ešte zobudíš, bola to tá najťažšia vec akú som kedy zažil a ver mi, už si tým nechcem nikdy prejsť. A potom keď si sa zobudil ale nepamätal si si ma. Myslel som si že už nikdy nebudem znova šťastný, pretože ja som šťastný iba a iba s tebou. Milujem ťa." Chcel som mu ešte pár sladkých slov povedať ale nebol by to Magnus keby ma neprerušil. Jeho pery sa ocitlu na mojom líci. Nie že by sa mi to nepáčilo ale predsa som chcel viac než len malú ,pusu, na tvár. ,,Minul si." Nechápavo zdvihol obočie. Aby som ho dlho netrápil, vlepil som mu poriadný dlhý a hlavne vášniví bozk priamo na pery. Nenechal na seba dlho čakať a zapojil sa do vojny jazykov. Raz som viedol ja raz pre zmenu on. Ani jeden sme sa nechceli vzdať. No po chvíli nám došiel dych. To nás však od seba neodtrhlo. Magnusove pery sa vydali na prieskum už aj tak dobre zmapovaného územia. Cesta viedla cez blokovaciu runu na krku, na kľúčnu kosť a na rameno cez ruku až ku končekom prstov. Každý jeden obdaril malou detskou pusou. Určite by sme pokračovali ale môj ,,milovaný brat a sestra" nás vyrušili. ,,Jace! Izzy! To tu nemôžu mať dvaja súkromie?" Magnus náhle vybuchol, jemu to očividne liezlo na nervi viac ako mne, preto som sa pridal k nemu. ,,Vy ste si naozaj nemohli nájsť lepšiu chvíľu. No taaaaaak, tak dlho som sa z Magnusom nevidel, dajte nám priestor." No ani to ich neodradilo. ,,Pardon, ale.. musíme sa vrátiť k nám do Inštitútu. Tam sa môžete ,výtať, koľko chcete." Musím uznať že Izzy mala pravdu, predsa len doma je doma, tam môžeme robiť aj iné veci než len bozkávanie. 

Magnus nám vytvoril portál a ocitli sme sa v Inštitúte. Samozrejme mama chcela všetko vedieť. Vypočula si náš príbeh o jej údajnej smrti, o Magnusovi a samozrejme o nás. Bola šťastná že sme zase spolu. Nikdy by som nepovedal že si na Magnusa tak navykne. Mala ho rada kvôli mne ale on si ju získal aj svojím šarmom. Veď je to Magnus Bane. 

Konečne sme mali súkromie. Magnusov byt som nevidel naozaj dlho a bolo na ňom už vidno že ani sám Magnus tu nebol. Samozrejme, ako je jeho dobrým zvykom, luskol prstami a všetko bolo znova perfektné. Nestihol som sa ani vynadívať na jeho dielo keď má ťahal do postele. ,, Alexander, zlato, poďme do spálne. Tak si mi chýbal. Predsa len, Idris nieje nič pohodlné ak si čarodej." A už ma bozkával ako šialený. Všetko oblečenie sme do seba strhali a venovali sa jeden druhému.Ráno bolo konečne také ako som si predstavoval. Ja a Magnus. Nič nás neotravuje, nesúri, neruší.

Magi mi sladko pochrupkával na rameni keď mi prišla správa. Bože to ja si fakt musím zobrať týždeň dovolenky aby som sa mohol venovať Magnusovi. Bol to Jace a chcel trénovať, ako vždy, a potom ísť na nejakú tú malú misiu. No Magnus bol dôležitejší. Nič ma od neho v tejto chvíli neodtrhne.

 Keď sa môj princ zobudil s úsmevom na tvári, nedokázal som byť v inej než šťastnej nálade. Chystal som raňajky keď som za sebou počul kroky.,, Dobre ráno slnko mojich očí. Ako si sa vyspal?" Po dlhom povzdychu mi namiesto odpovede pobozkal ruku ako v starom filme. ,, Výborne pán Lightwood. Smiem vás požiadať o chvíľku vášho drahocenného času?" Ooo zas sa hrá na iné storočie. Zbožňujem túto jeho stránku. ,, Áno, myslím že kvôli vám pán Bane, tú chvíľu predsa len oželiem." ,, Veľká vďaka pane. Smiem podotknúť, že dnes ráno vyzeráte....na znásilnenie pán Lightwood." S kamennou tvárou som odpovedal. ,, Ďakujem, cenným si váš... záujem?" Monumentálne prevrátil oči. ,, Alexander! Ja sa tu div neposkladám a ty na to že ,záujem' ! No taaak." A hodil na mňa ten kukuč ktorému nikdy neodolám a zase sme sa ocitli v posteli.

___________________________

Ahojte ☺

Dúfam že sa vám pokračovanie páči.

Budeme rada ak ho okomentujete.

Kajin 😉

#MALECLIFE Where stories live. Discover now