Ráno. Tak nenávidím ráno. Stále to íste dookola. Vstávať, najesť, nachystať, misia alebo tréning, ďalší tréning jedlo, tréning, spať. Nuda.
Až dokým neprišla ťa oranžová príšera. Jace je ňou úplne posadnutý. Stále jej stojí za zadkom, ochraňuje a podporuje ju v jej chorých teóriách.
Ide jej iba o ňu a ostatný môžu kľudne umrieť a iba kvôli jej blbosti.Jedna z jej blbosti bolo zatiahnuť do jej problémov dolnosvet. Noo...moja zlatá, poriadne si koleduješ.
Keby že dolnosvet, samotného Najvyššieho čarodeja Brooklynu. Osobne ho nepoznám ale počul som že ak sa ním prídete so zbytočnosťou alebo hlúposťou, kto vie čo s vami urobí.
Ako sa neskôr ukázalo, čarodej, Magnus, ako sa predstavil pozná jej matku a preto bol naštvaný ešte viac. Výborne!Boli sme práve u neho doma keď som sa pristihol ako na neho zizam a nie teda veľmi nenápadne.
Ako tak na neho pozerám... musím uznať, tie jeho očí stoja aj za smrť. Iba jediný pohľad...Hej! Alec, preber sa. V duchu som si prefackal. Nemôžem takto premýšľať o dolnosveťanovi. A už vôbec nie o mužovi. Ak by sa to niekto čo i len dozvedel....nechcem si predstaviť ako by sa zachovala moja rodina a hlavne moja matka.,,Som ochotný vám odpustiť a možno dokonca pomôcť. Ale....bude vás to niečo stať." Ok aspoň s toho vyviazneme živí a v jedinom kuse.
,,Chcem aby boli dolnosveťania brány ako rovnocenný. Inak sa môžete s mojou pomocou a tak aj s Pohárom Smrti rozlúčiť. Toto je moja cena."
Ani raz odo mňa neodvrátil zrak. Mám taký pocit že na mňa raz či dvakrát žmurkol.Samozrejme Spolok je veľmi hrdý, nikdy na túto podmienku nepristúpi, preto sme pozvali Magnusa do Inštitútu aby sme vyjednali nové podmienky.
,,Ako že si myslíte že ja vám poskytnem moje drahocenne služby a pomoc len tak? Vy lovci ste naozaj tak najivny?"
Dohadovali sme sa celý deň až Magnus pristúpil na novú dohodu.
Dolnosvet bude plnohodnotný. Nebude ale rovný Lovcom. Získajú nové prava.Konečne som sa dostal do izby. Už mi dnešok liezol na nervi. Ako náhle sa moja hlava dotkla vankúša, pred očami sa mi zjavil pár mačacích očí.
Nie a nie ich dostať z hlavy. Čím ma tak zaujali? A vôbec, čím ma zaujal samotný Magnus. Áno, je to ten najkrajší a najzaujímavejši muž ale to nič neznamená, alebo áno? Nie, nesmiem takto premýšľať. Musím ho dostať z hlavy.Ako šli dni, Magnusa som prestal výdať, až som na neho prestal myslieť úplne. Samozrejme že som na neho nezabudol, len už nebol stredobodom mojich myšlienok a snov.
,,Alec, démoni v Pandémiu! Poď!" Jacea som počul už z chodby. ,,Ideme, len si vezme luk!"
Bolo to iba zo desať démonov. Ľahké ako facka. No po boji mi došlo: veď toto je Magnusov klub.
Čo ak sa mu niečo stalo, veď Bosorak ako on by si s takými démonmi poradil raz dva. Ale prečo tu potom nie je?
Chytila má panika. Musím ho nájsť.Pred Jaceom som sa o Tom nezmienil ale prehľadal som doslova celý klub. Nikde nebol! ,,Magnus!! Si tu?? Magnus ozvi sa, prosím! Kde si, Magnus!!" ,,Alec? Čo tu robíš?" Panebože, bol živí, zdraví a očividne v poriadku. ,,Magnus, démoni...my.." Nevedel som sa vykoktať. Tak dlho som sa nepozeral do tej prekrásnej tváre. ,, Ďakujem, že ste sa o nich postarali ale.... prečo si sa zháňal po mne?" ,,Ja..chcel som vedieť či si v poriadku" Trochu zahanbene som mu povedal, pričom som oči nespuštal z veľmi fascinujúcej podlahy. ,, Alexander ty si sa o mňa bál??" Usmial sa a urobil pár krokov ku mne. Bol až veľmi blízko.
______________________________
Mne sa to fakt nepodarilo napísať ale budete to musieť prežiť.Dúfam že sa vám tento.... výtvor? páčil a že mi odpustíte takú dlhú pauzu. Bohužiaľ, je potreba opravovať známky a poviem vám, stredná je peklo.
Bola by som rada ak to okomentujete.😃
ĎakujemKajin 😉
YOU ARE READING
#MALECLIFE
FanfictionHlavnú dejovú líniu nehľadajte. Sú to iba krátke príbehy/kapitolky/jednodielovky na tému MALEC 😍