,,Alexander? Môžem sa ťa niečo opýtať?" Sedeli sme spolu v obývačke na gauči. Hral som sa s Magnusovími prstami a neprítomne som mu odpovedal.
,, Samozrejme láska." Nadvihol sa na lakťoch a pozrel sa mi do očí. ,,Alec, prečo má miluješ?" Na chvíľu som sa zaradil.
,, Pretože si úžasný. Ako by som ťa mohol nemilovať?" Pokrútil hlavou a trval na svojom. ,,Ale ja chcem vedieť presne prečo. Prečo má miluješ? Čo sa ti na mne tak páči?" ,, Veď všetko! Magi, veď na tebe je všetko úžasné." Ani to mu nestačilo.
,,No takto, do piatka mi napíšeš 10 dôvodov prečo má miluješ. A nech sa to netýka našich posteľných dobrodružstiev a ani môjho vzhľadu." Do piatka, takže mám mám dva dni.V piatok, pohľad-Magnus:
Konečne som doma. Dnes to bolo príšerné. Už sa teším na Alecov zoznam.
Dal som si dole sako a namieril som si to priamo do kuchyne k šálke kávy. Alexander nebol doma ale nechal mu odkaz na chladničke:. Musel som ísť do Inštitútu.
Napísal som tenn zoznam.
Prídem čo najskôr. Ľúbim ťa
No super, a ja som sa tešil na ďalšie hry pod perinou. Išiel som rovno k zoznamu a čítal som:
1, Aj keď som ťa odmietal, nevzdal si to so mnou. Som strašne rád že si to nevzdal.2, Zbožňujem ako sa mu vždy pred spaním hráš s vlasami.
3, Vieš akú pijem kávu. Aj keď sa smeješ že latte s trstinovým cukrom, maršmelou a škorica znie ako by sa povracali Vianoce.
4, Milujem tvoj smiech
5, Spôsob akým hovoríš moje celé meno
6, Milujem tvoje vlasy, ktoré každé ráno vyzerajú ako po výbuchu.
7, Si ten najláskavekší, najúžasnejší, najmilejší, najzaujímavejší, najdokonalejší a najmúdrejší človek akého som za svoj život poznal.
8, Vždy keď mám problém, pomôžeš mi. A nie len s démonmi ale aj keď sa neviem rozhodnúť aké ponožky si mám dať alebo aký odtieň sivej má mať moje tričko.
9, Si to prvé na čo myslím ráno a to posledné na čo myslím večer.
10, Milujem ťa pretože ty miluješ mňa, aj keď je to so mnou občas ťažké, nikdy si to so mnou nevzdal.
Posledná časť sa mi čítala ťažšie kvôli slzám šťastia ktoré sa mi hrnuli do očí.
Vybral som sa do spálne. Ale na chodbe ma zaujali papieriky ktoré boli polepené snáď všade.
Bral som ich bez ohľadu na poradie.19, Donútil si ma skúsiť nové veci.
54, pretože si mi konečne povedal čo sa stalo v Peru
37, Nikdy si nestratil trpezlivosť s mojou nešikovnosťou
Išiel som do spálne a tam som našiel ďalšie:
74, kvôli tvojím objatiam.
99, nikdy si neodmietol maznanie
20, kvôli tvojej láske k Predsedovi Mňau
kúpeľňa:
548, aj keď trucujem dokážeš má v priebehu dvoch sekúnd znova rozosmiať840, iba s tebou som doma
300, si tu pre mňa 24/7
Prebehol som celý dom až som našiel posledný:
999, ty, Magnus Bane si si vybral mňa, obyčajného lovca tieňov
Alec dorazil domov. S uslzenou tvárou som sa rozbehol do jeho náručia.
,,Ale ale, čítal si moje dôvody?"
,,A.. áno, a sú úžasné, ďakujem ti Alexander."
,,Ale to nieje všetko." S touto vetou mi na čelo nalepil papierik s nápisom. Okamžite so ho strhol a nahlas čítal:1000, Dal si mi 1000 dôvodov prečo ťa milovať. A ja veľmi dobre viem že zajtra ťa budem milovať viac.
Nevedel so čo povedať. Jednoducho som sa mu hodil okolo krku a plakal.
,, Alexander, ja ťa milujem. Najviac na svete"____________
Názory???
Každý komentár si vážim. Ďakujem za kladnú odozvu 😘Inšpiráciu na tento príbeh mám z viacerých príbehov, dala som najlepšie prvky z každého do jedného celku a vzniklo toto.
Akékoľvek otázky. Kľudne sa pýtajte ak vás niečo zaujíma 😘
Kajin 😉
YOU ARE READING
#MALECLIFE
FanfictionHlavnú dejovú líniu nehľadajte. Sú to iba krátke príbehy/kapitolky/jednodielovky na tému MALEC 😍