Ráno som sa znovu zobudil v prázdnej posteli. Dnes je to už piatykrát čo Magnus vstal skôr. Piaty deň čo je nový Najvyšší Čarodej Brooklynu Lorenzo.
Vstal som z postele a vybral som sa hľadať Magnusa. Našiel som ho v obývačke pred balkónom. Pil, ako zvyčajne, svojou obľúbenú whisky s ľadom.
,, Magnus?" Neotočil sa. ,, Magnus, hovor so mnou. Viem že ťa trápi...to s Lorenzom a... tvojím momentálnym postavením, ale nemôžeš to stále držať v sebe. Ja som tu predsa pre teba. Mne môžeš povedať všetko." Konečne sa otočil. Ten smutný výraz by mohol zabíjať. ,, Alexander, nič mi nieje, ja len premýšľam." Postavil sa, pritiahol si ma bližšie a spojil naše pery. Bozk bol sladký ako vždy ale predsa len v ňom bolo cítiť neistotu. Určite bol myšlienkami inde.
Okolo piatej som sa vrátil z Inštitútu. Dnes sme privítali Lorenza na Stretnutí Podsvedťanov. Nebol som z toho nadšený ale ako hlava Inštitútu som musel. Lorenzo nás pozval na oslavu jeho nového postavenia. Samozrejme ako bývalý najvyšší čarodej Brooklynu sa Magnus musel zúčastniť. Už tey viem že to nebude príjemné.Dorazili sme na Lorenzovu párty. Všade samý čarodejovia a alkohol. Ja a ostatný vodcovia New Yorkskeho podsvetia sme sa veľmi nebavili. A ani nehovorím o Magnusovi. Ten bol úplne inde.
Večer pokračoval. Už niekoľko hostí odišlo, no jeden ešte len dorazil.
,, Lorenzo Rey! Ty špina! Ty si odišiel z Madridu len kvôli hodnosti? Mal by si si dávať pozor kam strkáš nos, toto nieje miesto pre teba!" Podľa značky čarodeja som spoznal že je to Adreien, najvyšší čarodej Madridu, Lorenzova konkurencia.
,, Žeby by si bol stále naštvaný že ja som bol zvolený v Brooklyne a nie ty? Nemáš tu čo robiť!" Snažil sa ho odtiaľ dostať, ale márne. Adreien začal útočiť na okolostojacich ľudí. Chcel som odtiaľ Magnusa dosť skôr ako sa mu niečo stalo, ale on bol iného názoru. Postavil sa pred bezmocného Lorenza ktorý stihol skončiť prehodeny cez stôl. Vytvoril červenú guľu energie ktorá sa pri Adreienovi stihla zmeniť na reťaze. Adreien skončil na zemi. Pre Magnusa nepredstavoval žiadne nebezpečenstvo. Nikto predsa neporazí Magnusa Banea.
Portálom ho poslal preč z New Yorku, a venoval sa zraneným.
Bol som na Magnusa pyšný. Lorenzo je predsa ten kto sa mal narušiteľa zbaviť.
,,Ako si ho porazil? Veď Adreien je najmocnejší čarodej v Európe." Lorenzo stále nechápal čo sa tu stalo.
,,Ja ti vysvetlím čo sa stalo!" Začal som no nespustil som pohľad z Magnusa. ,, Ty si predsa ten kto sa mal Adreiena zbaviť, ale nie si dosť silný ani na to aby si sa bránil. Magnus ktorý nemusel absolútne nič urobiť, zachránil teba a tú tvoju párty! Mal by si sa hanbiť, že vraj Najvyšší Čarodej."
Z davu ľudí sa ozvali hlasy. ,, Magnus Bane je jedným pravým Najvyšším Čarodejom Brooklynským, nie ty!"
Ľud podporil Magnusa. Znova sa hlasovalo, no tentoraz bol Magnus znova zvolený za Najvyššieho Čarodeja Brooklynu.
Všetko sa vrátilo k starému._________________
Ako sa vám páčilo finále, 3A??
Čo si myslíte o tejto kapitole? Každý komentár, aj negatívny, poteší. Predsa len sa musím zlepšovať vo veľa veciach a konštruktívna kritika pomôže vždy.Ďakujem za čítanie 😘
Kajin 😉
VOCÊ ESTÁ LENDO
#MALECLIFE
FanficHlavnú dejovú líniu nehľadajte. Sú to iba krátke príbehy/kapitolky/jednodielovky na tému MALEC 😍