Hobiti s Aragornem byli právě na cestě do Roklinky. Stmívalo se. Rozdělali oheň, pojedli a pomalu se připravovali ke spánku. Když si připravili místa na spaní, povídali si ještě.
Aragorn vyprávěl a hobiti poslouchali.
Náhle uslyšeli křik. ,,Co to je?" zeptal se Pipin. ,,Skřeti," odpověděl Aragorn a vytáhnul meč. Hobiti jej ihned napodobili. Aragorn ještě uhasil oheň a všichni se připravili na boj.
Po chvíli, která se zdála jako věčnost, uslyšeli i dupod skřetích nohou. Připravili se. Již zahlédli prvního skřeta.
Náhle měl ale v hrudi šíp. Po něm následovali i další s šípem v hrudi.
Hobiti s Aragornem spatřili, kdo jim pomáhá.
Na mítině se objevila dívka ozbrojená dýkami, mečem a lukem se šípy. Dívka ani okamžik nezaváhala a vrhla se do boje s mečem v ruce.
Když zabila desátého, hobiti spolu s Aragornem se konečně vzpamatovali a vrhli se také do boje.
Netrvalo až tak dlouho a bylo po boji.
Teprve tehdy zamířila pozornost skupinky na dívku. Ta si právě čistila meč a strkala ho do pochvy. Poté vzhlédla. ,, Myslím, že bych se měla představit," začala. Ostatní jen kývli na souhlas. ,,Mé jméno je Estel, bylo mi řečeno, že vám mám jít naproti." ,,Kdo ti to řekl?" otázal se Aragorn. ,,Pan Elrold a Galdalf," odpověděla. Všichni ji však stále propalovali nedůvěřivými pohledy. ,, Můžete mi věřit. Neublížím vám a nezradím. To bych radši zemřela. Neboť již dlouho bojuji se zlem," řekla Estel, když zachytila jejich pohledy. ,,Já jí věřím," řekl nakonec Aragorn, ,,Mám dojem, že jsem ji již viděl. Kdyby navíc byla na straně zla, nepobila by tolik skřetů." Estel se na něj jen vděčně usmála a potichu dodala: ,,A to byl jen zlomek oproti tomu, kolik jsem jich už pobila," usmála se. Poté i Frodo řekl, že jí věří a po něm se přidali i ostatní hobiti.
,,Měli bychom jít. Určitě sem přijde další skupina skřetů, tentokrát ale větší," prohlásila Estel. Všichni začali zase sklízet do svých toren a Estel zamaskovala oheň, aby nebylo poznat, že tam někdo byl.
Opět se vydali na cestu. Vedení se ujal zase Aragorn, protože Estel pořád ještě moc nedůvěřovali...Po několika dnech dospěli k Větrovu. Rozhodli se utábořit. Aragorn šel na obhlídku. Estel také, jen trochu jiným směrem.
Náhle se Frodo probudil. Slyšel hlasy ostatních hobitů a také praskot ohně. ,,Vy blázni! Co to děláte?!" vykřikl a okamžitě oheň zadupal. Za chvilku se ozval velmi nepříjemný křik- nazgûlové...
Co se bude dít dál?
Vrátí se Estel a Aragorn včas?
A najednou je vůbec nazgûlové?
Netuším...
Pokračování příště.
ČTEŠ
Naděje - Společenstvo prstenu 1. díl ✓
FantasiaCo se stane, když se ve Středozemi objeví dívka z jiného světa a všem zdělí nepříjemnou novinu? Bodou jí věřit? Zlo se však rychle blíží, našel se Jeden prsten a množí se skřeti. Pro Středozem začínají těžké chvíle. Podaří se vyhrát dobru či zlu? Zv...