2. Větrov

577 18 0
                                    

Hobiti sebrali všechny věci a šli hlouběji do zříceniny Větrova. Vytasili meče a rozhlíželi se kolem sebe. Náhle Frodo začal ustupovat a díval se přitom na jedno místo. Ostatní hned pochopili proč. Objevil se tam nazgûl a hned po něm další. Měli vytasené meče a přibližovali se k hobitům. Sam se neudržel a vyrazil. Nazgûlové ho hned odstrčili a pokračovali dál. Smíšek s Pipinem si stoupli před Froda. I ty ovšem odstrčili šli dál. Frodo pustil meč a padl na zem. Vyndal z kapsy Prsten. Tu se na něj hlavní nazgûl otočil a Frodo se začal plazit dozadu. Doplazil se až ke schodům. Tam ho popadl špatný nápad a nasadil si Prsten. Viděl nazgûly a oni viděli jeho. Hlavní nazgûl k Prstenu vztáhl ruku. Frodovi se nakonec podařilo ruku s Prstenem odtáhnout. Vzápětí však pocítil bolest. Vykřikl. Hned po svém výkřiku zahlédnul Estel. Ta začala proti nazgûlům bojovat. Vzápětí po ní se tam objevil i Aragorn. Frodo s přemáháním stáhnul Prsten. Jakmile ho uviděl Sam, rozběhnul se k němu. Poté i Smíšek s Pipinem.
Když byl odstraněn poslední nazgûl, Estel s Aragornem se vrhli k Frodovi. ,,Zranil go morgulský meč," řekl Aragorn. Vzal Froda do náručí a honem se vydali na cestu. Cestou se Estel pokoušela Froda ošetřit. Aragorn jí to však nedovolil. Stále jí moc nevěřili. Nevěděli, že umí léčit jako elfové...
Po nějaké době zastavili. Opět však uslyšeli křik, který chtěli slyšet nejméně. Aragorn hned přišel k Samovi, s dotazem, jestli zná athelas, králův lístek. ,,Ano, je to plevel," odpověděl. ,, Možná zpomalí otravu. Pojď!" pobídl Sama Aragorn.
Athelas našel první Aragorn. Tu ho zezadu překvapila nějaká osoba.
Arwen. Aragorn se jen usmál, znal ji. Oba dva však překvapilo světlo z místa, kde byl Frodo. Aragorn zavolal Sama a rozběhli se tam.
To, co spatřili je překvapilo. Estel se skláněla nad Frodem a říkala cosi v elfštině. Arwen se usmála a přidala se k ní. Zdálo se, že se Frodovi ulevilo.
Arwen se chvíli bavila s Aragornem. Zdálo se, že se na něčem shodli. Aragorn poté vysadil Froda na Arwenina koně Asfalotha. Za Froda nasedla Arwen a vyjeli směrem k Roklince. Sam se ještě zeptal Aragorna, co to dělá.

Co se bude dít dál?
Dorazí Arwen do Roklinky včas?
Stane se něco jiného?
Netuším...
Pokračování příště.

Naděje - Společenstvo prstenu 1. díl ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat