Nastal den slavnosti.
Ráno nenašli Estel nikde v okolí. Boromir to komentoval, že se nejspíš stejně jako každá žena vydala chystat.
Nasnídali se a šli se opět projít.
Náhle se Legolas zastavil a díval se na jeden keř.
Ostatní se tam také podívali. Keř se zatřásl.
Poté z něj vykoukla Haldirova hlava.
,,Uf, už jsem si myslel, že jste někdo jiný," oddechl si a vylezl.
,,Neviděli jste Estel?" zeptal se jich.
,,Ne. Když jsme se vzbudili, neviděli jsme ji. Podle Boromira se šla chystat," odpověděl Pipin
Haldir zakroutil hlavou. ,,Ne. Našel jsem ji na cvičišti. Teď hrajeme takovou hru. Jeden se skrývá vzájemně před druhým. Ten, kterému se povede přiložit druhému ke krku dýku či meč nebo zamířit na něj šípem, vyhrává. Kdybyste ji viděli, tak mi to prosím řekněte."
Ostatní kývli.
Náhle se u Haldirova krku zaleskla dýka. Za ním se objevila postava ve zvláštní pláštěnce,ve které ji nebylo skoro vidět.
Haldir se nyní nemohl hnout.
,,Ale, ale. Kohopak to tu máme? Nezapomněl jsi náhodou na jedno pravidlo? Nesmí se prosit o pomoc ostatní," pronesla postava temným a tajemným hlasem.
,,Ty taky naděláš, když pro jednou vyhraješ," odsekl Haldir.
,,Jednou?" zasmála se, ,,vyhrála jsem nad tebou vždycky."
Konečně si shodila kapuci.
Byla to Estel.
Haldir něco zabručel. Poté ho někdo volal a tak se omluvil a odešel.
,,Jo, a děkuji ti za upřímný názor, Boromire," otočila se Estel na Boromira.
Ten se tvářil, že tu není.
Estel se však rozhodla mu to oplatit. Proto ještě řekla: ,, Mimochodem, je to už za hodinu. Takže co se děje, že se nechystáš?"
,,No jó, promiň," omluvil se.
,, Moment, za hodinu?" chtěl se ujistit Pipin.
Estel zacukaly koutky.
Zhodli se, že už se vrátí. Cesta totiž taky zabrala trochu času.
Dali si sraz patnáct minut před začátkem u místa, kde spali.
Estel tam už čekala. Na sobě měla tyrkysové šaty s dlouhými rukávy. Kousek pod pasem měla jednoduchý pás složený z několika modrých kamenů, když jste se na ně pořádně podívali, zjistili jste, že se na nich nachází malinké obrázky. Vlasy měla v klasickém stylu, o kterém tvrdila, že je jednoduchý. Vypadal složitě, ale velmi hezky. Na čele měla jednoduchou ozdobu. Vypadala dobře.
Vydali se k místu konání.
Vše bylo připraveno.
Na stolech plno jídla, všude kolem výzdoba. Začala hrát hudba. Bylo zde plno elfů. Všichni si povídali nebo tančili.
Společenstvo stálo u vysokého stromu a povídali si.
Legolas a Estel měli v ruce skleničku vína. Ostatní korbel piva.
Po chvilce se k nim přidal Haldir. Mluvil trochu z cesty a občas trochu páté přes deváté, a tak se ho Estel zeptala, kolik už toho vypil.
,, Určitě míň jak ty," odpověděl.
ČTEŠ
Naděje - Společenstvo prstenu 1. díl ✓
FantasyCo se stane, když se ve Středozemi objeví dívka z jiného světa a všem zdělí nepříjemnou novinu? Bodou jí věřit? Zlo se však rychle blíží, našel se Jeden prsten a množí se skřeti. Pro Středozem začínají těžké chvíle. Podaří se vyhrát dobru či zlu? Zv...