"Mam!" Nora gooit de deur achter zich dicht en roept door het huis. "Ik ben thuis!" Ze loopt naar de keuken waar ze haar moeder ziet koken. "Dag schat, hoe was het vandaag? Ik dacht dat je eerder thuis zou zijn." Nora's moeder stopt met het roeren in de pan en kijkt Nora aan met opgetrokken wenkbrauwen. "Ja Uhm.. Manon had gevraagd of ik nog even naar de stad wilde, sorry, ik had het eerder moeten zeggen." Nora geeft haar moeder een kus op haar wang en laat haar nieuwe onderbroeken zien. Nora's band met haar moeder is heel sterk, zeker omdat haar vader zo vaak weg is voor zijn werk. "Dat zijn interessante kleuren zeg." Nora's moeder lacht en bekijkt ze grondig. "Hoe laat eten we?"
"Over een uurtje, roep jij Damian even?" Damian was Nora's jongere broertje, hij was 13 en zat op een andere school dan haar. Hij zat net in zijn puberperiode dus zo leuk was het nu niet thuis. Nora slaat een zucht en rent naar haar kamer met haar nieuwe inkopen. Ze gooit ze op haar bed en pakt haar telefoon erbij. Ze heeft allemaal berichten van de groeps app tussen Mo, Manon, Lieke en Nora zelf.
- 6 nieuwe berichten -
Nora opent ze.
Lieke Postma 17:23
Hoe was het bij meneer Van Dijk Nora?
Manon Sanders 17:24
Van Dijk blijft bij Nora slapen hoor! xD
Lieke Postma 17:24
Nee echt? Doe normaal!
Mo Amrani 17:25
Hahaha, Nora is het lievelingetje van onze mentor Lieke, wist je dat niet?
Lieke Postma 17:25
Oh my god.
Manon Sanders 17:26
Hahahaha.
Nora slaat een diepe zucht maar moet ook weer lachen, Manon kon nooit eens serieus doen. Snel typt ze een antwoord, voordat ze denken dat het echt zo is.
Nora Wolters 17:45
Ha-Ha Manon. Nee jongens, Van dijk blijft niet slapen. Ik heb woensdag een afspraak met hem voor mijn tekening.
Lieke Postma 17:45
ooooh.. Ik dacht al, zou ze echt zo hoerig zijn?
Nora draait haar ogen, vanaf het begin van het jaar doet Lieke al raar tegen Nora. Ze is waarschijnlijk jaloers op haar.
Mo Amradi 17:46
Jongens toch, kan iemand even het huiswerk van bio doorsturen?
Nora sluit haar telefoon af en begint aan haar huiswerk. Het valt haar op dat ze vaak aan Van Dijk denkt. Hoe hij naar haar keek in de stad. Maar toen dacht ze weer aan zijn vriendin Jennifer.
Ookal had hij geen vriendin, Nora was 16 en hij 27 dus het zou nooit iets kunnen worden tussen die twee. Nora wilde dat ook niet, want ze had al een oogje op Timon.
Timon zat in de andere vwo klas en was iets ouder als haar. Ze heeft nooit wat met haar gevoelens gedaan, want hij was Lieke's ex. Ze had al geen goede relatie met Lieke dus ze wilde al helemaal niks met haar ex.Lieke schreef wat sommetjes op en ging een half uurtje later naar beneden om te eten.
Het is woensdag, Nora was al vroeg op zodat ze zich nog kon douchen, ze had haar nieuwe ondergoed aangetrokken dat verassend lekker zat en liep in haar badjas naar de eetkamer. Ze smeerde zichzelf een broodje en zette wat thee. Damian en haar ouders zaten al aan tafel. Toen de familie Wolters klaar was met het onbijt gingen ze allemaal hun eigen weg. Damian fietste naar school, Haar vader gaf haar moeder een kus en riep de kinderen gedag en vertrok zo in zijn zwarte mercedes naar zijn werk. Nora maakte zich ook klaar en vertrok naar school. Ze had afgesproken met Manon en Mo bij "De plas" Een meertje waar ze wel vaker afspraken om via daar naar school te fietsen.
JE LEEST
Illegal Love.
Romance"We krijgen zoveel problemen." Fluistert Meneer van Dijk in Nora's oor terwijl hij boven haar hangt. Zijn hand rustend op haar borst. Nora zit in het laatste jaar van vwo als ze plots een oogje krijgt op haar mentor. En die 'bad boy' dan? Vind ze h...