"Nora, kom je naar beneden voor het onbijt?" Nora's moeder staat aan haar deur.
Ze krijgt geen antwoord.
"Noor?!" Haar moeder stapt haar kamer binnen en treft Nora slapend aan in bed.
Ze trekt de gordijnen open en de zon schijnt fel op Nora's gezicht.Nora kreunt.
"Kom, we zitten allemaal al klaar."
"Hoelaat is het?" Nora wrijft in haar ogen.
"Kwart voor 1, we hebben rekening gehouden met jou omdat je natuurlijk hebt gefeest, maar nu heb je lang genoeg geslapen."
Nora staat in 2 tellen naast haar bed.
Meneer van Dijk! Ze was de afspraak met Meneer van Dijk helemaal vergeten."Shit, shit, shit" Nora rent naar de badkamer.
"Wat ga je doen?" Vraagt haar moeder.Nora kan moeilijk zeggen dat ze naar het huis van haar mentor gaat, dus ze bedenkt een smoesje.
"Ik heb morgen een belangrijke toets, en Manon zou me helpen met leren!" Schreeuwt Nora vanuit de badkamer.
"En dat vertel je me nu pas?"
"Sorry mam, Het is echt belangrijk."
"Nou, oke dan. App me maar hoelaat je thuis bent." Nora's moeder loopt de trap af.Nora doucht zich snel en krult haar haren.
Ze kijkt op haar telefoon.- 4 Nieuwe berichten -
Manon Sanders 01:34
Ik ben net thuis, Lieke was nergens te bekennen, what happened?🤨Lieke Postma 03:56
Je gaat spijt krijgen.Timon Leenders 11:20
Hoe gaat het met je? Jammer dat je al zo vroeg wegging... 😬Martijn van Dijk 13:05
We hadden toch 1 uur afgesproken?Shit, het was al 1 uur geweest.
Nora appt alleen Martijn terug.Nora Wolters 13:06
Sorry Martijn, ik ben wat later.Nora gooit haar telefoon op bed en zoekt wat kleren uit. Ze staat wel 5 minuten voor haar kast omdat ze er zo goed mogenlijk wilt uitzien voor Martijn. Ze kijkt uit het raam, de zon schijnt maar het lijkt haar toch vrij koud.
Ze kiest uiteindelijk voor een Spijkerbroek en een wollen trui, ze combineerd dit met een zwart tasje.
Ze spuit wat droog shampoo in haar haren en loopt de trap af.Als Nora in de tram zit naar Martijn, denkt ze aan het feest.
Had ze wel met Timon in bed moeten liggen? Het was wel haar 'vriendins' ex. Maar het was wel al een lange tijd uit en Lieke had intussen al met honderd jongens gezoend of gedate.
Timon was zo mooi maar hij stond niet echt bekend als een goeie jongen.Nora schrikt uit haar gedachte. Een appje van Martijn.
Martijn van Dijk 13:20
Hmm oke, de spullen staan al klaar.
JE LEEST
Illegal Love.
Romance"We krijgen zoveel problemen." Fluistert Meneer van Dijk in Nora's oor terwijl hij boven haar hangt. Zijn hand rustend op haar borst. Nora zit in het laatste jaar van vwo als ze plots een oogje krijgt op haar mentor. En die 'bad boy' dan? Vind ze h...