- 1 week later -
Het is de vrijdag 14:20 nog tien minuten en dan is vakantie. Nog een paar dagen en dan zou het klassen uitje plaatsvinden.
Lieke en Manon hebben geen woord meer tegen elkaar gezegt sinds het 'incident' in de klas. Manon heeft het uitgemaakt met Rik en ze voelt zich een stuk beter nu ze single is. Mo heeft zich verontschuldigd bij Manon en Lieke is uit hun vriendengroepje.
'Zo jongens, Dan zie ik jullie over een klein weekje!' Roept Meneer van Dijk door de klas.
'Woehoe!!' Schreeuwen een paar leerlingen en ze pakken hun spullen bij elkaar.
Nora en Manon zitten ondertussen al druk te kletsen over hun plannen met kerst, Ze hebben al afgesproken dat Nora een keer naar Manon komt zodat ze samen iets leuks met Sophie kunnen doen.
'Heb je een beetje zin in woensdag?' Vraagt Manon.
'Nee, ik zit de hele dag met Meneer van Dijk..' Nora draait haar ogen.
'Doe een bikini aan die je tieten goed laten uitkomen, dan wordt 'ie wel jaloers' Zegt Manon lacherig.'Doe normaal!' Zegt Nora maar eigenlijk vind ze het wel een goed idee.
Nora en Meneer van Dijk hebben ook niet veel contact gehad. Ze heeft wel opgemerkt dat hij niet meer met zijn dure mercedes komt, maar met de fiets.
Ze vraagt zich af wat er aan de hand is, maar hij heeft heel duidelijk gezegt dat het klaar is tussen hun.PING. Nora krijgt een appje.
Timon Leenders 14:22
Yo babe, kom je straks naar mij toe? XxNora glimlacht en appt hem terug dat ze zeker komt.
'Wat zit jij nou te lachen?' Vraagt Manon.
'Timon.'
'Aaaaaah wat cute!' Lacht Manon.Timon en Nora?
Nadat Nora boos is weggelopen in het cafe heeft ze honderden appjes van Timon gekregen dat het hem spijt. Nora heeft deze allemaal genegeert. Ook heeft hij een paar keer op school geprobeert om met haar te praten maar ze heeft hem ontlopen. toen is hij onverwachts 'snachts bij Nora thuis geweest om zijn excuses aan te bieden..- Flashback - Nora
Ik lig in bed een film te kijken als ik de bel hoor gaan. Mijn ouders liggen al te slapen en mijn broertje is logeren bij een vriendje. Shit, wie zou het zijn? Ik ga echt niet de deur openmaken om 1 uur snachts! Ik negeer het maar en ga verder met mijn Film.
PING. Een appje. Ik pak mijn Telefoon en kijk in het felle licht. Ik knijp mijn ogen bij elkaar om het te kunnen lezen.
Timon Leenders 01:12
Maak open. Aub.Timon? Shit. Hij kan ook echt niet stoppen met zeuren. Zal ik openmaken?
Hij doet wel echt de moeite om helemaal naar mijn huis te komen.. Ik wil eigenlijk wel horen wat hij te zeggen heeft.Ik doe mijn haar in een knot en spray wat parfum op.
Ik Trek mijn badjas aan en maak mijn kamer deur voorzichtig open. Ik loop zo stil als ik kan de trap af en maak de voordeur open.Timon staat met zijn hoofd gebogen tegen het hekje voor mijn huis. Hij heeft een bos Rode rozen in zijn linkerhand en in zijn rechterhand heeft hij een sigaretje.
Hij kijkt verrast op en als hij me ziet doet hij gehaast zijn sigaretje uit.
'Hoi' komt uit mijn mond.
'Nora!' Hij komt op me afgelopen en overhandigt mij de prachtige bos rozen.
'Ssst!' mijn ouders liggen te slapen. Zeg ik tegen hem en trek hem zachtjes mee naar binnen.
Zonder iets te zeggen neem ik hem mee naar mijn kamer en doe de deur voorzichtig dicht.
Gelukkig slaap ik aan de andere kant van het huis dan mijn ouders dus ze zullen niet snel wakker worden.
Ik neem de rozen in mijn hand en kijk er naar.
'Hoe vind je ze?' Vraagt Timon en hij doet zijn jas uit.'Mooi' zeg ik kortaf.
'Nora, ik weet dat je boos bent en je hebt ook alle recht daarop, maar je moet weten dat ik je echt leuk vind en voor je wil gaan..' Timon kijkt me hopeloos aan.
Ik was even vergeten hoe goddelijk mooi hij is.
Zijn donkerbruine haar valt nonchalant over zijn wenkbrauwen en zijn dikke lippen maken hem nog sexier.'Luister, alles wat ik wil is een jongen die ik kan vertrouwen.'
'Je kan mij vertrouwen, ik beloof het.' Timon gaat op bed zitten en trekt me naar zich toe.
Ik moet glimlachen. Wat doe ik ook moeilijk, met Martijn gaat het toch nooit iets worden.
Ben ik verliefd op Timon? Ja. Op dit moment wel.Ik besluit hem met een kus te beantwoorden dat ik hem geloof en hij blijft nog een uurtje hangen. We hebben nog een film proberen te kijken maar die hebben we niet echt gezien, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee we hebben nog geen seks gehad. Daar wilde ik nog even mee wachten tot dat ik zeker weet dat hij 'the one' is.
- Einde flashback
'Ik ben wel blij voor je hoor!' Zegt Mo en hij pakt zijn tas erbij.
'Thanks Mo, hoe gaat het bij jou eigenlijk met de liefde?'
'Ik doe niet aan liefde, ik doe aan NEUKEEEE!' Roept hij net iets te hard door de klas en loopt naar een paar vrienden toe. Ze moeten lachen om wat hij zegt en Meneer van Dijk schud ook lachend zijn hoofd.Het is 14:29. Nog een minuut en dan begint de vakantie!
Nora pakt ook haar tas in en loopt alvast naar de deur zodat ze meteen naar Timon toe kan.Meneer van Dijk komt naar haar toe gelopen en doet alsof er niks aan de hand is.
'Ook zin in het klassenuitje?'
'Jahoor'
'Wat ga jij maken voor de lunch?'
'Ik zie wel, heb nog niet echt kunnen voorbereiden.Meneer van Dijk kijkt Nora verbaasd aan.
'Ik ook niet, maar dat komt zeker goed.'De bel gaat.
'Iedereen een fijne vakantie en tot woensdag!' Roept Meneer van Dijk en hij maakt de deur open. Hij moet hierbij langs Nora en hij komt wel erg dichtbij. Nora ruikt zijn heerlijke parfum maar loopt dan snel het lokaal uit.
Timon is nu Nora's prioriteit
JE LEEST
Illegal Love.
Romance"We krijgen zoveel problemen." Fluistert Meneer van Dijk in Nora's oor terwijl hij boven haar hangt. Zijn hand rustend op haar borst. Nora zit in het laatste jaar van vwo als ze plots een oogje krijgt op haar mentor. En die 'bad boy' dan? Vind ze h...