Het gevecht

389 4 0
                                    

Het is de jongen die mee was gegaan naar Timons feestje.
Nora ruikt zijn alcohol lucht en rukt zich geschrokken los. Wattefuck? Ik heb hem sinds dat feest niet meer gezien. Heb niet eens met hem gepraat volgends mij. Shit, Ik ben zijn naam vergeten.
'Did you miss me?' Zegt hij met een smachtende stem en hij aait ruw Nora's wang.

'Kan je even van me afblijven aub?' Nora doet een paar stappen achteruit en kijkt hem boos aan. 'Ken je me niet meer dan?' Hij trekt een zielig lipje en neemt een grote slok van zijn bierflesje.

'Nee, dus hoepel op.' Nora probeert weg te lopen maar hij houdt haar tegen.
'Roy' Zegt hij op een dwingende stem.
'Oke, Roy, Het boeit me niet hoe je heet' Nora benadrukt zijn naam goed en duwt harder tegen zijn arm.
'Kom schatje.' Roy hijgt in haar nek.
Fuck fuck fuck, ik moet hier echt weg.

Nora wilt gaan schreeuwen maar net op dat moment laat hij haar geschrokken los.

'WAT THE FUCK DOE JE MAN?' Timon komt plotseling woedend op Roy afgelopen en Roy begint te rennen. Nora kijkt ze na. Timon is veel gespierder dan Roy en weet hem dan ook snel in te halen.
Hij duwt hem op de grond en hij begint er op los te slaan. Na een paar slagen raakt Nora in paniek.
Oke, nu is het wel genoeg. Zijn hele gezicht is al bebloed. Straks dood hij hem nog!
'LAAT NOU MAAR!' Schreeuwt Nora in paniek. Ze rent op het tweetal af en probeert Timon van hem af te halen. Timon duwt haar weg en ramt nog een paar keer in op zijn gezicht.
Als Nora van paniek moet huilen houdt hij pas op. 'Blijf. van. mijn. meisje. af' Zegt hij rustig maar dwingend tegen de kreunende Roy.

'Shit man, sorry, wist niet dat jullie.. ehh.. iets hadden' Roy voelt aan zijn neus en vloekt dan.
'JE HEBT MIJN FUCKING NEUS GEBROKEN!'

'Tja, eigen schuld.' Timon geeft hem een vieze blik en neemt dan Nora in zijn armen.
'Gaat het schat?' Hij kijkt haar bezorgd aan.
'Ja, laten we nu maar naar binnen gaan.' Zegt ze beduusd. What the fuck is er zojuist gebeurd.

Nora en Timon lopen hand in hand de kromme toeter binnen en Nora kijkt nog een keer om.
Roy is nergens te bekennen.

Illegal Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu