U

465 2 2
                                    

- Meneer van dijk

Wat zou ze gaan zeggen? Dat ik een slappeling ben? Een mongool? Niet gek als ik eerst aardig doe en dan weer zo kortaf. Ik zou haar volkomen begrijpen als ze boos op me is..

'Luister, wat er zondag is gebeurd...' Zegt Nora en ze kijkt me aan.

Mijn houding wordt er slapper van, dat heb ik altijd als ze me aankijkt.

'Ik weet het, het is gebeurd en er is niks meer aan te doen. We laten het hierbij en gaan verder met ons leven' Zeg ik bot.

Waarom doe ik zo? Wil ik dit? Nee.
Moet dit? Ja!

Ik moet haar niet laten merken dat ik nog iets voel voor haar, stel nou dat de directeur er achter kwam? Wat dan? Ik zou in een klap ontslagen worden en ik zou dan niks meer hebben.
Geen Jennifer, Wat me eigenlijk vrij weinig boeit. Maar dan heb ik ook geen huis meer, geen auto, geen inkomen, geen.. Nora.

Nora schrikt zo te zien van mijn opmerking. Net zo zeer als ik schrok.

'Oke.. Wat jij wilt.' Zegt ze en ze kijkt naar haar schoenen.

'Was dat het?' Zeg ik en ik veeg mijn shirt recht.
Nu weg gaan Martijn! Ze weet nu dat je niks meer voor haar voelt.
'Wat is er met je aan de hand?' Zegt ze met een trillende stem.

'Niks, en het is U voor jou Mevrouw Wolters.'

Ik draai me om en loop regelrecht zonder nog maar een keer op of om te kijken naar mijn klaslokaal.

Het doet me pijn, ik heb eigenlijk totaal geen zin in het lesgeven vandaag, maar goed, ik moet zo onopvallend mogelijk blijven..

Ik loop het overdrukke lokaal in en zie Lieke alweer haar Make-Up bijwerken en giegelen met Soraya.

Als ze me ziet komt ze met knalroze lippen naar me toe. 'Heeft u haar geschorst?!' Vraagt ze enthousiast.

Och god, daar beginnen we weer...

Zoals je merkt zijn de Delen wat korter! Vinden jullie dit fijner? Ik zelf wel, ik kan dan sneller een deel online zetten en jullie kunnen er sneller doorheen lezen! ❤️
Laat het me even weten xx

Illegal Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu