Aku memandang Heykal yang sedang khusyuk memilih makanan di menu. Wondering what is in his head. Dont he even worry about being busted ? Well, He had a girlfriend.
Throwback,
"Bitch look at this !" Yus pantas mengumpulkan MKH members untuk menunjukkan sesuatu yang baru dijumpai setelah di stalk. Aku cakap apa ni mashallah.
"What is it ?" Soalku dengan dahi berkerut. Aku nak pilih baju ni dia duk semak bising-bising awatnya ish. "Dak ni weh ada girlfriend do !" Aku makin mengerutkan keningku.
"So? " MKH members look at me suspicious. "Dont say you wanna do the same thing like your ex have done to you ?" Soal Syam curiga.
"Exactly well let me have fun a little bit okay ?"Kataku dengan senyuman.Lets have fun. If my boyfriend can do it why cant I ?
End of throwback
"So, what will you order for us my dear ?" Soalku dengan senyuman manis. Aku memandangnya dengan pandangan menggoda.
First thing in the bucket list , make he gilakan kau.
"Just thing that we both can share " Katanya dan mengenyit mata sedikit sambil menyentuh sedikit daguku dan mengangkat tangan memanggil waiter.
***
"So see ya tomorrow ?" Soalku dengan senyuman lagi dan lagi. Murah betul aku dengan senyuman buat kebelakangan ni ek.
"Of course good night stay safe dream of me " Katanya sedikit menunduk untuk berbisik. Aku tersenyum penuh makna dan terus melangkah ke arah pintu untuk masuk ke dalam rumah. Sebelum masuk aku melambai tangan buat kali terakhir.
Our game,is just begin.
Kasut tumit yang aku pakai untuk berejam aku campak ke tepi rak kasut dan terus naik ke atas. "What the hell dude ! You guys are still here ?" Kataku sedikit menjerit apabila aku nampak MKH members yang sedang bermain XBOX di dalam bilik lepak kami. "Ouh we decided to sleep here tonight " Kata Syam yang sedang berada di sofa bermain telefon dengan speaker yang dipasang kuat.
Ya Allah apa benda ni ?!
"Weh Aisyah , Yus dah ah tu !" Kata Syaf yang sedang elok makan di meja. MY PRECIOUS CHOCOLATE !
Aku melepaskan keluhan perlahan " Korang buat lah apa korang nak buat aku nak mandi" Kataku sambil berjalan longlai ke bilik mandi.
I need a hot tub right now.
***
Pintu bilik air aku tutup dan aku membetulkan sedikit balutan tuala dikepalaku kemudian meneruskan perjalanan ke bilik tidur.
Seperti yang aku jangka mereka semua dah ada di atas tilam saiz King dan bergelak ketawa sambil melihat ke arah telefon bimbit yang berada ditengah.
Tengah tengok Funny Video dekat twitter ah tu.
"Weh ! Come here !" Panggil Syam dan aku yang tak macam tuan rumah pantas mengambil tempat untuk duduk dan menyoal kenapa.
"What happen masa date ?" Soal Yus tertarik.Aku tersenyum sinis. Kemudian memandang seorang demi seorang ahli MKH.
"You know he is really unbelievable I just said that i wanna date him and then he ask can we just act like we have been together for a long time.Kau rasa ?" Soalku dengan ketawa tak percaya.
"Daedangata " Syaf tiba-tiba bercakap dalam bahasa korea. Pergi matilah perempuan tu.
"Kepala otak bapak berani siaa! I wont be surprise with what ever he did after this do" Aisyah menggeleng tak percaya. Syam dan Yus hanya bertepuk tangan sambil memberi tabik kepada Heykal. Macam siyel.
"Pastu masa makan en dia berani dah sentuh-sentuh what the hell weh belum 24 hours lagi siyel pastu siap nak ambil gambar lagi masa hantar balik tadi pun nak bisik cakap dream of me bagai sumpah meremang weh " Aku menggosok sedikit bahuku yang sudah meremang.
Cakap pun dah meremang ha. "I couldnt imagine if Syaf is the one whos doing this dare" Aisyah tiba-tiba bersuara. " Belum habis dare lagi dah lunyai mamat tu dia belasah "Kata Yus menyokong kata Aisyah dan disahut dengan tawa semua orang.
"Weh weh !" Syam tiba-tiba memanggil meminta perhatian dan kami semua diam dan menunggu. "Kau tengok ni" Kata Syam sambil menunjukkan satu gambar yang berada di telefon bimbitnya.
"What the actual fak ?!" Aku menjerit dengan mata terbeliak. Sumpah terkejut weh gentle !
Habis semua gambar dengan Girlfriend dia didelete dan sekarang profile instagramnya penuh dengan gambar aku either candid nor selfie.
"Is he a pyschopath ?" Soal Yus risau. Aku tersenyum sinis sambil membalas " We have a pyschopath here" kataku sambil menepuk-nepuk belakang badan Syaf. Walaupun aku nampak jelas riak tak puas hati Syaf dan member yang lain
"Gais chill we have handle a lot before this setakat mamat ni alah relax okay ?" Aku cuba menenangkan semua orang. Nampak macam tak berjaya " What if we call him ?" Soalku tiba-tiba dan terus membuka telefon bimbit dan mencari contact slachtoffer dan menekan call.
1,2,3 pantas aku end call yang dibuat. Of course its mengundang marah semua member MKH. "What are you doing Zeen ?" Soal Aisyah tiba-tiba.
"Timbulkan curiousity dia this will make him want to see me to ask why did I call him "Kataku dengan senyuman lagi dan lagi. Senyuman ini akan hancurkan someone else life.
-tbc-
YOU ARE READING
BAD GIRLFRIEND
مغامرةHanya kerana permainan truth or dare Farriz Heykal menjadi mangsa.Mangsa menjadi boyfriend Azreen Natasha.Queen of this school. Dude seriously love story again😧? You sure issa love story? with the most powerful group in the school.Who's gonna stop...