Nagyon rosszul aludtam. Azt álmodtam hogy éppen ezek ellen a jégoriások ellen harcoltunk itt Asgardban. Loki volt csak melllettem. Ő behúzott egy függöny mögé, valamit súgott..majd egy erős felindulásból majdnem megcsókolt de megzavartak. És ekkor felébredtem(Sajnos khm)
Kopogtak.
-Ébren vagyok!-kiáltottam ki.
-Remek mert én is!-jött be Loki a maga közönyével.-Thor és Odin elmentek Jottunheimbe egy béketárgyalásra, úgyhogy most két napig végre nem zavarnak.
-Ahha. és nekem ez miért jó? -húztam fel a szemöldököm
-Ahj ne legyél már ostoba!-forgatta a szemeit-esetleg nem néznek rád úgy mint egy ribancra mikor velem lógsz esetleg.
-Fantasztikus. Amúgy visszamehetnénk abba a kertbe majd. Olyan nyugis.
-Rendben ahogy akarod. De elötte együnk valamit mert éhen halok!
Lementünk a konyhára összedobtunk valami szendvics szerüséget majd elindultunk felfele.
-Tudod, ahhoz képest,hogy ember vagy egész jól nézel ki.-mondta kicsit bizonytalanul-Vagyis...jézusom miért mondogatok ilyeneket?
-Nyugi nekem aztán mondhatod, de amúgy köszi.
-Mingyárt megnézzük elég gyors is vagy e- erre előhúzott egy kést, de mire a nyakamhoz szorította volna én lehúztam a fejem és hasba vágtam.
-Jajj bocsi nem akartam, csak a reflexek..-kértem bocsánatot
-Ügyes! Ezt hol tanultad?-közben elégedett félmosolyt vágott.
-Ez csak így jött.
-Érdekes...
Végre felértünk a függőkert szerüségbe. Egy padon vagy 4 órát beszélgettünk. Elmondta milyen csínytevéseket csinált...hogy Thort hányszor rászedte..hogy igazából honnan származik, mi élteti stb.
-Amúgy nem tudom ezeket most miért mondtam el. Jó hallgatóság vagy. Meg nem is vagy olyan buta amilyennek tűnsz.. félre ne értsd de anyámon kívül nem ismerek okos nőt.
-Köszönöm.
Ekkor egy lándzsa repült Loki felé de ő megfogta.
-Jégóriások! Ezek meg hogy?
szerencsére csak 3 an voltak..mind a hármat trükkökkel megölte majd megfogta a kezem. Gyere menjünk be és zárkózzunk be! Rosszat sejtek, de a szobámba egy varázslat miatt idegen nem jöhet
be...ekkor beteleportált a szobájába. Full fekete volt az egész egy kis arannyal
cifrázva...nagyon eltérő volt a palota arculatától.
-Most mi legyen?
-Várunk. Addig is üssük kicsit el az időt. Mutatok pár könyvet!
Minden könyv mágiáról illetve varázslatról szólt. Meg kell említenem nagyon érdekelt a téma és olyan lelkesedéssel magyarázta..nagyon aranyos volt így. Kinntről hallatszódott a harcok zaja. Én kicsit közelebb húzódtam Lokihoz. Mellette olyan biztonságba éreztem magam. Láttam,hogy félszemmel rámnéz és egy kicsit elmosolyodik, aztán tovább magyarázott a tudományáról. Egy óra múlva Frigga nyitott ránk.
-Hát ti?-kérdezte meglepve- Loki neked kinnt kellett volna harcolni a többiekkel! Mindenki téged keresett.
-Kik ellen? Én nem tudok semmiről-mentegetőzött Loki
-Én tanúsíthatom! Itt voltunk végig és én sem hallottam semmit.
-Na persze-mosolyodott el sejtelmesen Frigga-akkor nem is zavarok.-és becsukta az ajtót
-Miért védtél be?-kérdezte Loki miközben az erkély felé sétált.
-Nem tudom, úgy éreztem...nem tudom.
-Jól van. Kijössz az erkélyre?
-Ahha csak hozok cigit. Itt lehet dohányozni?
-Micsodázni?
-Najó áthozom és megmutatom.
Elszaladtam a dobozomért majd kiültem Loki mellé a hintaágy szerüségbe.
-Tedd a szádba és gyújtsd meg, majd szívj bele.
Loki beleszívott majd köhögött
-Mi a szar ez? Majdnem megfulladok, de nem is olyan rossz.
Majdnem napnyugtáig ültünk kinnt, közben majdnem elfogyott egy doboznyi. Nagyon furcsa, de egész végig dumáltunk, és közben egész aranyos volt, amikor megfeledkezett magáról.
-Szereted a whiskyt?-kérdeztem közben
-Mit? Ez is ilyesmi
-Neeem ezt inni kell. Ha vársz hozok belőle
Elmentem egy üvegért (igen mindig van nálam egy kis pia ilyen vészhelyzetekre)
Kitöltöttem két pohárba. Szemmel
láthatóan ízlett neki. Mire besötétedett mindketten kicsit becsiccsentettünk.
-Had mondjak valamit!-mondta hirtelen
-Igen?-néztem rá kicsit megilletődve
-Igazából azért mentem be tegnap a szobádba,hogy megnézzem tényleg olyan szép vagy e mint ahogy láttalak fenntről. Mármint...
-Jójó értem.
-És mire jutottál?
-Hát...-itt elmosolyodott. Az arcomra tette a kezét majd ajkai egyre közelebb értek egymáshoz..egy mm volt köztünk amikor valaki kopogott. Egymásra néztünk, majd nagy zavartan Loki elindult az ajtó felé. Egy állig felfegyverzett katonával beszélt két szót, majd visszajött.
-Thor és Odin visszatértek. Le kell mennem a haditanácshoz. Szeretnén, ha velem jönnél, nagyon jók a képességeid egy kis kiképzéssel még talán jó harcos is válhat belőled, szóval gyere csak, hogy tudd mi a helyzet most.
-Rendben miért is ne?
A terembe menet egymást lökdöstük a lépcsőn és poénkodtunj. Ilyen jó kedvvel estünk be. Természetesen már mindenki ott volt. Thor ránknézett, Lokira bosszúsan rám pedig csalódottan.
-Ő mit keres itt?-kérdezte Odin
-Lehoztam, mert jó katona válhatna belőle, vele együtt újra összeállhatnának a Valkürök.
-Akkor sincs itt helye. Őrök kérem kísérjék fel az illetéktelen hölgyet a szobájába. Veled, fiam pedig számolunk!-szólt Odin felemelve a hangját.
Az őrök visszakísértek. Ameddig nem végeztek addig egy könyvet olvasgattam, amit még Loki szobájából hoztam el.
2 óra kemény unatkozás után végre valaki kopogott.
-Szabad!
Thor és egy ismeretlen nő jött be a szobámba.
-Victoria! Hallottam,hogy jók a képességeid harc terén, de még csiszolatlanok. Bemutatom Siffet. Ő Asgard tán legjobb harcosa. Megnézne és ha lát benned fantáziát talán oktathat is.
-Holnap reggel pontban 7 kor légy az udvaron! - szólalt meg Sif, majd mindketten kimentek. Thor még visszanézett, de nem tudtam semmit sem kiolvasni a szeméből, majd mielött becsukta volna az ajtót utánnaszóltam:
-Thor!
-Igen?-nézett vissza
-Bejönnél egy kicsit? És légyszi csukd be az ajtót.
Thor bejött, majd leült mellém a kanapéra. Teljes díszben volt: piros köpeny, aranyozott páncél, szép rendezett haj
-Készülsz valahova?-kérdeztem
-Igen, de miért hívtál be?
-Hova?-kérdeztem vissza nem is törődve beszélgetőpartnerem kérdésével
-Hát Lokit kísérem el Jöttünheimbe. Ő ott marad kb. 2 hétre, mivel közülük való, hátha többre jut velük mint mi.
-Egyedül? El meritek engedni Lokit egyedül?-ráncoltam össze a homlokomat. Na igen bármennyire jól néz ki és akárhogy is velem tud néha normális lenni nem bíznék benne. Ki tudja mire készül. Hisz tombol benne az irigység és a düh. Ennyit meg tudtam állapítani róla.
-Megy vele 2 katona.-válaszolta Thor
-Ti tudjátok. Persze nekem nincs jogom beleszólni.
-Helyes. Ez esetben én megyek is.
-Mikor indultok?
-Holnap hajnalban.
Ezután kiment az ajtón. Én visszaültem az ágyra és gondolkodtam. Majdnem megcsókoltam Lokit és nem tudom ez hogy jött. A jelenetet idéztem éppen vissza,amikor hirtelen kinyitódott az ablak.
*jók a zárak itt is látom*-gondoltam. Bezártam az ablakokat, majd ahogy visszafordultam egy alakba botlottam. Felnéztem, majd megláttam a szép zöld-fekete-arany ruhájú, csillogó fekete hajú Lokit.
-El kell menjek.-szólt hozzám ridegen.
-Értesültem róla ne aggódj.
-Meg se siratsz?-kérdezte gúnyolódva.
-Nem temetésre mész-vetettem oda
-Én úgy érzem.-mosolya ekkor lehervadt az arcáról és leült az ágyamra. Ekkor láttam meg az arcán egy vörös foltot. Észrevette, hogy erőteljesen bámulom.
-Most mit nézel? Jaaaa értem. Na igen. Ez így megszokott.-nyúlt az arcához.
-Mit csináltál?
-Inkább drágalátos mindenható atyám mit csinált? Ott kellett volna hagynia azon a sziklán. Jobb lenne.
-Hallottam a sztorit. Sajnálom.-ültem le mellé- De ez akkor sem hatalmazza fel arra,hogy megüssön téged.
-Igazából nem érdekel, szóval hagyjuk is ezt a témát. Igazából csak búcsúzni jöttem. Úgyhogy én megyek is.- Ezzel felállt és az ajtó felé vette az irányt.
-Várj!-álltam fel én is. Megállt az ajtónál, én pedig odaléptem hozzá. 5 percig néztük egymás szemét, majd közelebb hajoltam. Ő erre elfordította a fejét (szép húzás ez nagyon kocc). Ekkor én meglepettségemben adtam az arcára egy puszit. Ő halványan elmosolyodott, majd kiment.
-Még találkozunk-vetette oda. Én becsuktam az ajtót utánna.
A vacsorát a szobámba hozták, majd lefeküdtem aludni, hiszen holnap korán kell kelnem az edzés miatt.Ofc tudom tudom nagyon nagyon unalmas lett az első 3 rész és irtózatosan nagy hülyeségek vannak benne but úgy érzem a 4. résszel kimagyarázom magam úgyhogy ne akadj meg itt, lapozz csak tovább 😉
ESTÁS LEYENDO
Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!
FanficVictoria Magyarországon él teljesen átlagosan. Érettségizni készül, de egy furcsa idegen teljesen megváltoztatja életét. Majd egy még furcsább világ szülöttje az érzéseit is felkavarja. Szerelem, harag, gyilkosság, igazi királydráma. !!A sztori csa...