Jöttünheimi napok 1-A terv

1.1K 77 5
                                    

1 hétig egyedül unatkoztam a kis jégkamrámban. Ételt kaptam persze, de Lokit sehol sem láttam bár lehet nem is baj, legszivesebben bevertem volna azt a kis sunyi pofiját. Egy nap Thort teljesen meggyötörve lökték be hozzám. Testét teljesen elborították a sebek, hosszúkás haja meg volt tépázva és szerintem már a végelgyengülés határán volt. Mit csináltak vele ezek a lények? Loki lépett oda a cellához
-Gondoskodj róla midgárdi! Persze csak ha akarsz róla, én biztos nem tenném! Sorsotokról még döntök!-ezzel egy zöldes fény kíséretében eltűnt.
-Úristen Thor! Jól vagy?
-Megvagyok de ezek az állatok minden érintésükkel fájdalmat okoztak. Pihennem kell és valahogy ki kell jutnom innen, de nagyon gyorsan. Asgard nem veszítheti el a háborút! Van valami terved?
-1 hét egyedüllétem alatt sok mindenen gondolkodtam, sok tervet szőttem, de Loki mondta, hogy sorsunkról dönt, szóval ezt meg kell várnunk és döntésétől függően tudunk agyalni a kiúton.
-Igaz, ez nem rossz ötlet. Kérlek ellátnád a sebeimet? Ahogy látom hagytak itt vizet.
Na igen furcsa módon ezekben a jég cellákban megoldották, hogy normális hőmérséklet legyen, hogy a fogjok ne faggyanak halálra. Elláttam Thor sebeit, majd éppen ilyen családi sztorikat meséltünk egymásnak, amikor Loki megjelent a cellánkban.
-Meghoztam döntésemet!-kezdte biztos hangján
-Loki nem kell ezt csinálnod!-szólalt közbe Thor
-Fogd már be! Miért kell mindenbe beleszólnod? Sose változol. Tehát-folytatta Loki-döntésem értelmében egyikőtök visszamehet Asgardba. Másikótok itt marad velem Jöttünheimben, segíteni pár dologban. 1 óra múlva visszajövök meghallgatni döntéseteket.-Thor felállt és Loki felé szaladt, de ő eltűnt, így szőke hercegünk a falnak szaladt. Én kinevettem, de Thor csak egy rosszalló tekintetet adott cserébe.
-Én maradok! Te visszamész Asgardba, elmondod apámnak mi történt és ki fog szabadítani, öcsémet pedig megbünteti.
-Persze és addig Asgard elesik aztan b*szhatjátok az egészet már meg ne haragudj. Szerintem te menj vissza Asgardba több okból is. A te erőd 1000 jégóriáséval ér fel, míg az enyém egy féllel sem, így van esély a háború megnyerésére. Én itt maradok Lokival és megpróbálok a közelébe férkőzni a saját módszereimmel. Tehát ez lesz a helyes döntés
-Igazad van Vik! Akkor legyen így.
Loki egy óra múlva visszatért.
-Halljam döntéseteket! Melyikőtök megy vissza Asgardba?-itt gúnyosan rámnézett. Szerintem azt hitte Thor marad itt, feláldozza magát értem így Asgard esélyeit a 0 ra csökkenti.
-Én!-lépett ki Thor. Loki arcára volt írva a meglepettség, de elfogadta.
-Ahogy gondoljátok!-ezzel csettintett egyet és Thort Asgardba küldte.
Ezután Loki kinyitotta a zárat majd mutatta,hogy lépjek ki. A hajam tiszta kosz volt,ahogy a ruhám is. Bevezetett a palotába és egy szobát adott nekem. Végig síri csendben mentünk egymás mellett, rá se mertem nézni. A szoba egyszerű volt, semmi csili-vili giccs. Megfürödtem, majd végre tiszta ruhába öltöztem. Egy óra múlva egy jöttün lépett be hozzám.
-Velem kell jönnöd. Uralkodónk, a 9 birodalom jogos trónörököse, Loki látni óhajt!
Ezen meglepődtem. Vajon milyen feladatokra utalt a cellában?
10 perc után megérkeztünk a trónteremhez....

Srácok, ha már eddig eljutottatok kommentbe jelezzetek valamit, kíváncsi vagyok a véleményetekre illetve hogyan tudnék esetleg javítani! Úgyhogy irány a komment szekció!

Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant