Ilyen Tag szar

846 18 5
                                    

Köszönöm a kihívást: Shaiyo_ és Love_loki2018
Egybe csinálom meg őket ofc mert ugyanarra hívtatok ki.
Szóval
Shaiyo_ kérdései:
1.) Láttál már Marvel filmet? És, ha igen, melyik volt az első amit láttál?

- Na hát nem nem láttam, de azért Lokiról csinálok fft. Nem amúgy az összeset láttam kivéve a Hangyát meg a Hulkot mert nem tartom őket annyira fontos filmnek, de majd erőt veszek magamon. És az első talán valamelyik Vasember volt a tv-ben. Annyira nem fogott meg a világ elsőre, elnéztem őket, sokat moziban is. Sokáig inkább Dc-s voltam, de annyira rosszak a filmjeik, amit annyira sajnálok, mert imádom az Animated Seriest is, meg a képregényeket is a Dc-től...de a filmek...undorítóan szarok, miközben olyan jó karakterekkel dolgozhatnak....na mindegy hagyjuk is mert felidegesítem magam. Szóval az igazi áttörést nekem a Ragnarök hozta. Ennyi.

2.) Thor vagy Tony ( Vasember)?

-Tony egyértelműen. Thor nemtudom elég buta ami persze vicces, de pl a Thor 1-2 ben annyira felbaszott azzal, hogy ennyire idióta. Szóval ja. Tony meg egy arrogáns zseni...nagyon jó karakter.

3.) Mi lenne, ha az egyik órádon megjelenne kedvenc színészed?

-Szerintem így észre se venném, mert órákon nyitott szemmel alszom, csak azt látnám, hogy mindenki rámnéz mosolyogva én meg csak állnék, hogy wat? wat?

4.) Lesz másik könyved?😍

-Hát nem hiszem. Ezt is igazából öngyógyításból írom, kezdtem begolyózni azon, hogy Loki meghalt az Iwben, szóval gyorsan kialakítottam a saját világomat. Tehát nem hiszem, hogy ez máskor is előfordulna, de kitudja.

5.) Füllhallgató vagy Fejhallgató?

-Én a füllhallgatót jobban szeretem mert azoknak jobb a basszusa általában

És akkor Love_loki2018 kérdései
1.) Ki a legjobb barátod Wattpadon?

-Nincsen, nem is beszélek senkivel, senki sem kíváncsi rám 😂

2.) Kiss, kill, mary- Peter Quill, Loki, Banner

-Kiss: Banner
Kill: Peter Quill
Mary: Loki ( Ez am nehéz, magamat és az ő jellemét ismerve, mivel majdnem ugyanolyanok vagyunk fixen egésznap csak veszekednénk)

3.) Milyen állathoz hasonlítanád a kedvenc karaktered?

-Egyértelműen kígyó, vagy egy fekete macska

4.) Hogy a legkönnyebb írnod? E/1, E/3?

-E/1, egyértelmű de ez attól is függ mit írok.

5.) A gonoszok közül kibe rúgnál bele a legszívesebben?

-Thanosba nem mernék, eltörne a lábam....aztán még meg is ölne, szóval nem kifizetődő. De Lokiba is szívesen rugnék, hogy miért ilyen idióta, hogy egy ki-bebaszott vajazó késsel....aaaa mindegy hagyjuk 😂

Nekem nincsenek kérdéseim, nem hívok ki senkit mert egy szar ember vagyok bocsi :(

Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora