Köszi a kihívást: Szofiiis
Nem hívok ki senkit megint mert egy szar ember vagyok (again)1.) Avengers és a Ragnarok között vacilálok. Mindkettő 😂
2.) Az Antman az mindigis egy ilyen töltelékfilm volt számomra. Sose tetszett, egyszernézős, pont arra jó, hogy egy unalmas délután beüljek a haverokkal a moziba, csak mert halálra unjuk magunkat. Az Infinity war nyilván egy nagyszabású, talán az Mcu történelmében az egyik legmeghatározóbb film, és nekem tetszett is (a visszatérő depressziómat és alvászavaromat előhozó jeleneten kívül ofc)
3.) Hát öhm sose voltam nagy shippelős, de esküszöm a kedvencem a Frostmaster (Loki X Grandmaster). Ne kérdezzétek, de esküszöm shippelem őket.A kettő egyben egy kis Valkürrel fűszerezve kiadja a személyiségemet. (Talán ezért szeretem ennyire a Ragnarokot, 3 szereplővel is tudok azonosulni)
4.) Aaaa ez kényes téma. Imádtam a Batman animated seriest illetve a képregényeiket is jobbnak tartom mint a Marvelét (sorry). De a filmek....Én értem, hogy kicsit realisztikusabbra akarták csinálni...de akkor döntsék el, hogy komor és sötét legyen, vagy egy extacy nyalóka (pl Suicide squad). A kettő között kéne megtalálni a dolgokat. Lehet, hogy neves színészek játszanak a filmjeikben, de attól még nem lesz jobb (Margot Robbie, Jared Leto, Will Smith etc.) A másik észrevételem, hogy szerintem a Justice League-t kicsit elöbb hozták ki, mint kellett volna. Én értem, hogy utol kell érni a riválist, de azért az Avengersnek több előzmény filmje is volt, és tudtad ki Thor, Tony, Amerika kapitány, vagy épp az aktuális főgonosz, Loki, mert szépen felvezették a történetüket, hogy mit miért csinálnak. Az Igazság Ligának...jó ott volt a Superman film, a BvS, meg a Wonder Woman, de pl nem tudunk meg semmit a másik 3 tagról, illetve a főgonoszról sem. Illetve ugye nemsokára (decemberben) jön ki az Aquaman amire nagyon kíváncsi vagyok, és reménykedek, illetve még kiváncsibb leszek a benne szereplő Ocean Masterre (aki személy szerint már most a kedvencem [ugyanolyan a haja mint az enyém😂 gonosz féltesó...igen igen])
Szóval ennyi dióhéjban de azthiszem estig tudnám írni a kritikámat.
And itt egy kép az Ocean Masterről:5.) Ebben szerintem az a vicces, hogy nincsen...külön külön is erősek, de máshogyan, és együtt pont azért működnek, mert kiegészítik egymást. Míg mondjuk az egyik nagyon erős (Thor, Hulk), de nem túl eszes, addig a másik okos (Doctor Strange, Tony) így teljes a kép. Ez a lényege a bosszúállóknak, és szerintem az Iwben is azért vesztettek lényegében, mert nem volt együtt a csapat, sok volt a nézeteltérés.
Köszönöm a figyelmet, hamarosan jelentkezek új résszel.
(Fejetek mikor végre eljuttok ide👇🏻)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!
FanficVictoria Magyarországon él teljesen átlagosan. Érettségizni készül, de egy furcsa idegen teljesen megváltoztatja életét. Majd egy még furcsább világ szülöttje az érzéseit is felkavarja. Szerelem, harag, gyilkosság, igazi királydráma. !!A sztori csa...