Újra egyedül

1K 61 1
                                    

A palotába érve egy hatalmas terembe kísértek minket. A falakat szobrok és faragott díszek illetve oszlopok ékesítették, ám ez a semleges szürke szín, amely egyébként itt mindent jellemzett teljesen nyomasztóvá tette a helységet. Ahogy kinnt is, úgy a falak között is köd zavarta a tisztánlátást. Lokira néztem kíváncsian, de ő még mindig ugyanolyan poker arccal meredt előre.
-Ki ez a nő?- kérdeztem, miután végre kettesben maradhattunk.
-A mostohanővérem, Hela. A halál istennője, Odin első szülötte.
-Akkor miért nem Asgardban lakik ő is?
-Azt nem tudom milyen okból, de Odin bezárta őt ebbe a világba, így Hela uralja a nem harcban elesett halottak világát.
-Nem szimpi.-fintorogtam.
-Nekem sem, de erős szövetséges. Talán túl erős is. Jogosan követeli Asgard trónját, ám nem biztos, hogy jó dolog lenne, ha ő uralná a 9 birodalmat. Kegyetlen egy nőszemély.
Pont miután kiejtette az utolsó szavakat a herceg, kinyílt az egyik hatalmas ajtó és 2 őr lépett ki rajta. Csontvázak voltak, ám belsejük zölden világított. Hát nem a kedvenc lényeim, mintha valami z kategóriás horrorfilmből jöttek volna elő.
-Uralkodónk, Hela szólít titeket!-szólt az egyik.

A terem, melybe bekísértek minket, tökéletesen beleillett a palota dizájnjába, de mégis különbözött a többi helytől. Hatalmas nagy volt, mind alapját, mind a belmagasságot nézve. Minden fekete színű volt, kivéve azt a díszes aranyból készült trónt, melyen keresztbe tett lábakkal Hela ült.

Mellette a hatalmas farkas feküdt nyugodtan, elötte egy tálban tej fehérlett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mellette a hatalmas farkas feküdt nyugodtan, elötte egy tálban tej fehérlett.
-Lépjetek közelebb!-intett Hela- mi szél hozott a halottak földjére kisöcsém? És ki ez a halandó?-mutatott rám.
Mielött kiléphettem volna, és kinyithattam volna a számat Loki megfogta a kezemet
-Még ne!-suttogta
Én bólintottam egyet és visszaereszkedtem nyugalmi helyzetbe. Csak tudja mit csinál végülis az ő családja, az ő játéka.
-Asgard ügyéről szeretnék tárgyalni veled, mint szövetséges.
-Kár a fáradtságért-állt fel kecsesen ülőhelyéről a halál istennője-Jötünheim a hátunk mögött egyezett meg Asgarddal. De igazából nem bánom, csak gyengített minket az az óriáshorda, kiknek agya helyett is jég van.
-Csak hogy beleszóljak-szólt közbe nyájasan Loki- úrnőm, az én tudtom nélkül köttetett az egyesség.
"Loki kussolj már el"-gondoltam közben-"Nem lesz jó vége ne húzd fel, nem szeretnék itt lakni". Azthiszem eljutott hozzá az üzenet, mert végül csöndben maradt.
-A békeszerződés akkor is békszerződés. De nem baj, -folytatta Hela- nagyobb terveim vannak új szövetségeseimmel. Nem csak Asgard, hanem az egész univerzum felett hatalmam lesz. Nem a gyermeki álmaim hajtanak, mint téged, a csínyek istenét, és nem megbántottság vagy bosszú. Ez egy életcél.
-Értem- mosolygott Loki- és kik ezek a te hatalmas szövetségeseid, ha meg nem sértelek kérdésemmel.
-Oh kedvesem- lépett mostmár egyre közelebb hozzánk. Szabályosan éreztem a halál közelségét. - Fel sem tudod fogni milyen erő birtokában vagyunk. - itt már Lokitól kb. 2 centi választotta el. Megsimogatta az arcát,majd folytatta- nálunk van az egyik végtelen kő, mellyel lehetőségünk van eljutni bárhova egy szempillantás alatt.
Ezután tekintete rámszegeződött, majd elém állt.
-Mondd csak földi!-kezdte hozzám intézett beszédét lenéző hangsúlyban...komolyan rosszabb mint Loki- hallottál már a tér kőről. Nálatok tesseractként említik.
-Olvastam róla egy legendát régebben.
-Legenda, legenda...mi is csak legendák vagyunk a ti tudatotokban. De ez a valóság, édes. Holnap végre megkapjuk és elkezdődhet a mindenség leghatalmasabb hódítása!-tárta szét diadalittasan a kezeit.
Mi csak álltunk ott fapofával,amit a halál istennője észre is vett.
-Addig is-tért vissza normális hangnembe-legyetek a vendégeim.-mosolygott

Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora