dec. 5. Péntek

3.5K 130 3
                                    

Mielött elkezdeném naplómat, bemutatkoznék. Victorianak hívnak és Budapesten lakok. Szőke hajam van de sajnos csak festett, illetve barna szemmel áldottak meg...persze ezt sem kedvelem. Idén fogok érettségizni szóval egy percnyi szabadidőm sincs így egésznap otthon vagyok és próbálom 4 év anyagát a fejembe tömni..

Suliban nem történt semmi érdekes. De ami utánna jött..hát hogy is mondjam felettébb érdekes volt.
Pár régi barátommal kitaláltuk, hogy kicsit elmehetnénk szórakozni úgyis lassan még ennyi szabadidőnk se lesz. Így hát este egy budapesti bár szerüségben kötöttünk ki. Remek.-gondoltam-hátha itt végre találok valami normális fickót. Már 3 éve nincs senkim és kezd kicsit unalmassá válni.
Szóval amint az elöbb írtam bennt ültünk, beszélgettünk és eközben vártam a herceget fehér lovon...de hiába. Már éppen menni készültem amikor egy kék szemű elég izmos hosszúkás hajú szőke fickó toppant be..hát nem igazán az eseteim a nagyon izmos palik, meg hát elég butának nézett ki, dehát egynek elmegy...szóval az ajtó helyett a bárpult felé indultam meg. Ma egész jól néztem ki úgyhogy megfelelő magabiztossággal kértem ki az italomat. A szőke pali mellém állt és kikért egy korsó sört ( tehetségem van a feltünő helyek találásához). Kicsit félve, hogy esetleg külföldi végre megszólaltam.
-Szia
-Szia kedves..
(huh nem külföldi..)
-Victoria.
-Victoria...szép név..Donald vagyok.
-Hát ez nem éppen egy magyaros név..
-Nem ide valósi vagyok.
-Oh. Akkor melyik országból jöttél?- kérdeztem kicsit meglepődve
-Inkább melyik világból..-mondta halkabban egy pici nevetéssel fűszerezve.
-Hogy mi?
-Mi? Ja öhm messziről érkeztem.
-Értem.-mondtam  elgondolkodva
-Fizethetek egy kört?
-Oh hát sajnos nekem mennem kéne már elég későre jár az idő.
-Sajnálom, szép lány..nem leszek itt sokáig úgyhogy ha gondolod keress meg.-ezzel átadott egy cetlit melyre fel volt írva egy hotel neve illetve az hogy Thor, Odinson.
Én odaadtam a telefonszámomat egy szalvétára írva,majd elsétált a sörrel a kezében
Thor?-kérdeztem magamban-.az nem az a szuperhős? Na megint szépen le lettem koppintva...és milyen csúnyán. Ez fájt

Isteni érzések {Loki fanfiction} ÁTÍRÁS ALATT!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin