PEMBUKA BICARA

3.8K 130 12
                                    

Assalamualaikum dan hai semua. Hehe..

Sini ada yang minat KAIFANG?
Mana peminat-peminat KAIFANG?
mana team KAIFANG?

First of all, this book Rai Re-edit or Re-publish balik dengan nafas yang baru. Kalau ikutkan hati Rai. Rai dah tak nak Publish balik. Tapi sebab semalam sahabat Rai dia ada whatsapps cakap "kenapa kau un-publish. Aku nak semua dapat pengajaran". So, dari situ Rai bincang dengan dia. Yang Rai akan buat satu buku baru tentang dia dan abang dia. Which means, dia lebih kepada memori dia dengan abang dia semasa abang dia masih hidup.

So, gais. Korang nak tak kalau Rai kalau Rai buat booi 2 untuk Dia Abangku. Yang ni pun hasil perbicangan kami berdua. Dia cakap, dia rindu abang dia. Cuma, dia bukan jenis kreatif macam Rai. So, dia nak Rai buat book 2. Kalau korang setuju. Boleh comment banyak-banyak. Hari ini jugak Rai update book 2.

Dan to be honest, semua idea yang Rai dapat bukan sepenuhnya dari Rai sendiri. Separuh Rai dan separuh dari dia. Sahabat Rai. Senang citer, Dia Abangku based on true story😊.

So gais, mohon support&comment banyak-banyak macam biasa yer. Untuk book 2. Inshaallah Rai akan buat dalam dua atau tiga versi. Iaitu Bahasa Melayu, English dan Indonesia. Inshaallah Rai akan gabungkan ketiga-tiga bahasa ini. And book 2 akan dipublish bila ramai yang komen "Nak".

Dan yang terakhir, Rai ada buat satu group whatsapp baru khas untuk peminat KaiFang. So, link boleh didapat di decs Rai or DM Rai😊

Yang sudi bergabung menjadi keluarga KAIFANG terima kasih.

Rules? Inshaallah akan dibuat selepas ini. Dan segala ke update kan KAIFANG akan diupdate dalam team KAIFANG.

See u gais. Bai. Muah muah😘

Salam sayang,
RAISHAIRIS🌸

Publish : 18 May 2018
Re-publish : 23 December 2019








[C] BOOK 1 : DIA ABANGKU [KaiFang]✅Where stories live. Discover now