- Tak? - odezwał się głos w słuchawce.
- Cześć Jimin! Z tej strony Kira - próbowałam brzmieć na normalniej jak tylko umiem. - Przepraszam, że dzwonię trochę późno, ale czy mogłabym u was przenocować? Tylko jedną noc.
Przygryzłam wargę, gdy głos mi się załamał. Zacisnęłam oczy, myśląc jaka odpowiedź padnie. Nie chciałam zostać w domu, gdy on przyjdzie po swoje rzeczy. Już oznajmiłam mu, że nie będzie mnie więc miałam jeszcze do wybory hotel, gdyby chłopaki by się nie zgodzili na nockę. Łzy zaczęły spływać mi po policzkach.
- Kira? Park podał ci zły numer. - Nie musiałam widzieć jego twarzy, żeby stwierdzić, że właśnie przewrócił oczami. - Tutaj Taehyung.
Zamarłam. Jimin naprawdę próbował nas spiknąć w każdy możliwy sposób, co trochę już irytowało, z resztą od samego początku było to denerwujące. To jego kolejny krok.
- Ehm... Przepraszam. Nie chę robić kłopotu, do zobaczenia jutro...
Rozłączyłam się, po czym rzuciłam telefon na kanapę, a sama poszłam do kuchni napić się czegoś. Musiałam ochłonąć i trochę wyłączyć na chwilę mózg. Nagle usłyszałam dźwięk dzwoniącego telefon, mojego telefonu. Podeszłam no miejsca gdzie go zostawiłam, po czym odebrałam połączenie. Otworzyłam buzię, żeby powiedzieć jedno słowo, ale mężczyzna mnie uprzedził.
- Kira, jeśli chcesz przyjechać to zapraszamy. Wyslę ci tylko adres w wiadomości - Tae powiedział to bardzo szybko, przez co chwilę, musiałam przetwarzać chciał mi przekazać.
- Napewno? - usiadłam ciężko na kanapie. - Nie chciałabym robić problemu...
- No co ty! - przerwał mi. - Będzie świetnie! Obejrzymy jakieś filmy, pogadamy i takie tam! - Mówił to z taką ekscytacją w głosie, że chyba grzechem byłoby mu odmówić. Uśmiechnęłam się pod nosem. Wesoły Tae to wszystko czego teraz potrzebowałam oprócz trochę spokoju po całym dniu.
- Dzięki Teahyungie. Do zobaczenia.
*
Przepraszam, że dzisiaj trochę krócej. Wczoraj byłam na Festiwalu Kolorów u siebie w mieście i bawiłam się świetnie. Było trochę śmiesznych sytuacji, a gdy wróciłam do domu od razu wysłali mnie pod prysznic xD. Dzisiaj jestem do tyłu cały dzień i zwyczajnie cały czas zmęczona.
Jeśli się podobało dajcie proszę 🌟+💬
Do widzenia, dobranoc i pa <3
CZYTASZ
accident? I Kim Taehyung *WOLNO PISANE*
Hayran KurguCzy przez przypadek można poznać kogoś, kogo pokocha się szczerze i bezwarunkowo? * WRACAM PO DŁUŻSZEJ PRZERWIE (takiej przesadnie długiej debilko)