JA WIEM ŻE KOLEJNY NIE ROZDZIAŁ ALE

796 16 13
                                    

Nie jest to pewnie odpowiednią książka na to ale się delikatnie mówiąc wkurwiłam.

Pewnie wiecie co się dzieje w USA (jeśli nie to radzę wyjść spod kamienia i udać się na Twittera, instagrama lub inne social).

I JA PRZEPRASZAM

Ale się czuje jakbyśmy się cofnęli a wiek XXI mieli daleko przed sobą.

WHO THE FUCK THEY THINK THEY ARE?

Policja narusza zasady zwyczajnej etyki i poszanowania drugiej osoby nie mówiąc o rasizmie, który gra pierwsze skrzypce.

Boli mnie to, że w tych czasach ludzie muszą walczyć o równość, boją się wyjść z domu pobiegać lub zwyczajnie pójść do sklepu bez ukratkowych spojrzeń.

I KURWA SORY ALE TRUMP PRZEGIAL PAŁE TAK ŻE JESTEM ZDEGUSTOWANA LVL 1020482943

Jak ludzie dalej mogą go popierać, po tym jakie brudy wyciągnął annonymous? Jestem ciekawa co na to Melania i jego synek.

Co to miało być za "parodiowanie" George'a Floyda? Trump jest tak żałosny ale jakimś cudem w dalszym. ciągu ma ludzi którzy go popierają i pewnie wskoczyli by za nim w ogień.

On jest biznesmanem, nie politykiem. Na wszystko patrzy w pieniądzach.

Googlujcie, czytajcie, dowiadujcie się i nigdy nie dajcie sobie wmowic że rasizm jest jedynym wyjściem do równowagi. Jest on jednym z najbardziej powszechnym zjawiskiem niestety, które popierają osoby które powinny nas chronić bez względu na kolor skóry, wyznanie czy orientacja seksualna.

Jeszcze raz przepraszam, że to nie rozdział którego byście chcieli ale jako iż jest to najbardziej odczytywana książka na moim profilu chciałabym się dowiedzieć co wy o tym myślicie. Serio chciałabym z kimś o tym podyskutować, ale jeśli mam dostawać komentarze typu "tu jest Polska więc mnie to nie dotyczy" to wyjdź i czekaj na należyty rozdział.

To nie jest sprawa, która NAS POLAKÓW nie dotyczy. Dotyczy każdego człowieka na tej chorej planecie i NIE można pozostać obojętnym.

Przepraszam, jeśli poczuliście się jakoś urazeni tym wpisem ale tak jak pisałam na wstępie, wkurwiłam się. Mam dość dyskryminacji na tle rasowym i absolutnej stygmatyzacji.

Życzę dobrej nocy kochani
Dobranoc

accident? I Kim Taehyung *WOLNO PISANE*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz