8. Pierwszy pocałunek

5.7K 169 198
                                    

~Ben Drowned

Zaskoczę cię. Nie wiem czemu i chyba za długo w norze swojej siedział i jebły mu się dni, ale wziął jemiołę i tak po prostu pocałował cię trzymając ją nad wami.

~Bloody Painter

Kulturalnie coś czytałaś. Kiedy on oderwał się od szkicowania, podszedł do ciebie i cię pocałował. Mmmm.... Smakował czekoladą. (A ja dalej głodna jestem)

~Candy Pop

Hem.... On liczył, że zarucha. Nie żarty
Uję. Pocałował cię bo stwierdził, że czas najwyższy.

~Doll Maker

Dziwnie się za to zabrał bo najpierw zaczął gadać, że cię mocno kocha itd. W końcu ty znudzona tym po prostu go pocałowałaś.

~Dr Smiley

Zasnęłaś. Więc on jako dobry chłopak zaniósł cię do pokoju przy okazji cię całując co chwile. (Na nieświadomego sie nie liczy!)

~Eyeless Jack

Tym razem to on spał. Znowu z maską na gębie więc mu ją zdjełaś. Był taki słodki, że normalnie go aż pocałowałaś. I on się zarumienił przez sen.

~Hoodie

Slendy go wezwał. Więc musiał iść. Stał na parapecie okna kiedy nagle go pociągnęłaś do pocałunku. Z wrażenia to prawie spadł z tego parapetu.

~Jason the toymaker

Full wypas. Najpierw najedliście się truskawkami (kto mnie nakarmi?) potem obejrzeliście jakieś melogówno i on postanowił być mężczyzną i cię pocałował. Słodki pocałunek i zacny do tego

~Kasper the satanist

Ty se czytałaś on se medytował. W końcu westchnęłaś znudzona czytaniem książki. (Pewnie "50 twarzy Greya") On spojrzał na ciebie i podszedł do ciebie i pocałował tylko po to by po chwili usiąść i medytować dalej.

~Laughing Jack

Wpierdalaliście razem cukierki kiedy on nagle zjadł twojego ulubionego cuksa. Zrobułaś minę skrzywdonego szczeniaka.... Aż jego to zabolało. Więc jakoś tak postanowił cię pocałować.

~Masky

Palacz sobie jarał w najlepsze. Wtem nagle cię pocałował i wypuścił wokoło ciebie dym w kształcie serca.

~Nick Vanill

Znudzona przerzucałaś kanały gdy nagle Nick położył się obok c8ebie i cię pocałował najpierw w nosek a potem w usta.

~Puppeteer

To ty jego pocałowałaś. Bo ten idiota nawet nie wiedział jak się za to zabrać. Więc pocałunek był taki jak ty chciałaś

~Skroll

Patrzyliście w gwiazdy gdy nagle zawisł nad tobą i cię pocałował. Mackami cię objął w pasie i trzymał blisko siebie

~Ticci Toby

Ym. Jedliście sobie coś słodkiego (Twój wybór co) No i troche ci zostało w kąciku ust, więc on cię pocałował w ten kącik ust, by chwilę potem pocałować cię normalnie

Creepypasta - scenariusze [Zamówienia Zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz