~Ben Drowned
Wybacz, ale prawda jest taka, że będzie grać.
~Bloody Painter
Będzie się starać zwrócić na siebie twoją uwagi w taki niezbyt nagminny sposób.
~Candy Pop
Nie ma czegoś takiego.... Zwróci na siebie twoją uwagę w ten czy inny sposób.
~Dollmaker
Stwierdzi, że masz zły dzień i nie będzie cię drażnić. Skoro go ignorujesz masz powód i jak będziesz się czuła gotowa to mu powiesz.
~Dr Smiley
Będzie się martwić i nawet jeśli go będziesz ignorować to on cię obejmie gdzie zazwyczaj tego nie robi.
~Elska Ruth
Będzie myślał, że chcesz go zostawić i zrobi WSZYSTKO by się dowiedzieć o co chodzi.
~Eyeless Jack
Spanikuje, że coś zrobił i będzie cię przepraszać.
~Homicidal Liu
Też będzie cię ignorować. Chociaż w głębi serca będzie się zastanawiać o co chodzi.
~Hoodie
Zajmie się czyszczeniem swojej broni i przygotowaniem na kolejne zlecenie od Operatora.
~Jane the Killer
Też zacznie cię przepraszać w obawie, że zirytowała cię znowu gadaniem o Debilerze.
~Jason the Toymaker
Nie rób tego. Jeśli ci życie miłe nie ignoruj go... Wszyscy dobrze wiemy, że on musi być najważniejszy i jeśli go zaczniesz ignorować będzie myślał, że się "zepsułaś" serio. Nie radzę ci go ignorować bo skończysz jako lalka.
~Kagekao
Naleje sobie wina i będzie cię obserwować by ostatecznie zapytać o co chodzi.
~Kasper the Satanist
Pójdzie się zająć rytuałami... I będzie czekać aż ty zaczniesz z nim rozmawiać.
~Laughing Jack
Oj... Jemu będzie smutno. Podobnie jak Jason. Nie przepada za byciem ignorowanym. Serio...
~Masky
Podobnie jak Hoodie, zajmie się przygotowaniami do kolejnego zlecenia.
~Nick Vanill
Szczerze? Wydaje mi się, że zapyta cię wprost o co chodzi.
~Puppeteer
Tak jak i Nick. Zapyta cię o co chodzi.
~Skroll
Zmarszczy lekko brwi by ostatecznie pójść się czymś zająć. Skoro go ignorujesz to i on będzie.
~Slenderman
On to ma najłatwiej. Poszpera ci w głowie i sam się dowie czemu go ignorujesz.
~Ticci Toby
Zmartwi się, ale jak i reszta jego współpracowników zajmie się przygotowaniami na kolejne zlecenie.
CZYTASZ
Creepypasta - scenariusze [Zamówienia Zamknięte]
AléatoireKrótkie historyjki z wybranymi postaciami z creepypast W tych scenariuszach są: Ben Drowned Bloody Painter Candy Pop Dollmaker Dr Smiley Elska Ruth Eyeless Jack Homicidal Liu Hoodie Jane the Killer Jason the Toymaker Kagekao Kasper the Satanist Laug...