15. Kiedy przypadkowo cię uderzy

4.4K 166 67
                                    

~Ben Drowned

Ben grał w gry (Kto by się tego spodziewał) No i grając pad mu z ręki wypadł.... No i traf chciał, że ten pad uderzył w ciebie....... Przerażony, że coś ci się stało mocno cię przytulił i wybłagał cię o wybaczenie....

~Bloody Painter

Helen przenosił nową sztalugę do pokoju i przy przenoszeniu jej lekko cię uderzył w tył głowy...
-Ał...
Na raz postawił sztalugę i zaczął cię oglądać.
-Jesteś cała?
-Tak...
Mocno cię przytulił i wycałował w ramach przeprosin

~Candy Pop

Candy robił jakieś lizaki. No i coś w maszynie strzeliło, przez co cukierek wystrzelił i uderzył cię w plecy. Wyprostowałaś się jak struna. Candy podbiegł szybko i cię przytulił
-Nic ci nie jest?
-Nie
Niebiesko włosy cię przytulił i w ramach przeprosin zabrał cię do wesołego miasteczka

~Doll Maker

Doll robił jakąś lalkę, a że ciął coś zamachnął się u uderzył cię łokciem w twarz... Szybko się odwrócił, a widząc, że ci krew z nosa leci to zaczął panicznie tamować. Naprzepraszał się za wszystkie czasy.

~Dr Smiley

Smiley leczył jakąś istotę prawdopodobnie ludzką. Ty natomiast szłaś w stronę komody, a on się odwracając zderzyliście się głowami i to dość mocno. Nie zwarzając na to, że sam miał siniaka zajął się tobą.

~Eyeless Jack

E.J się pilnuje. I raczej nigdy cię nie uderzył. Nawet przez przypadek.

~Hoodie

Hoodie robił modyfikację broni, zamierzał ją przetestować na strzelnicy, a że nie spodziewał się, że będzie miała spory odrzut, a nadomiar złego stałaś za nim no i przy tej sile odrzutu uderzył cię przypadkiem w twarz. Przerażony panikował, że złamał ci nos... Bo krew lała się jak z fontanny...

~Jason the toymaker

Jasiek uważa by ci krzywdy nie zrobić. Jesteś w końcu jego Laleczką i dba o ciebie byś nie miała ani sińców ani ran.

~Kasper the satanist

Kasper sprzątał w swojej sali od rutuałów.... Byłaś za nim... I dostałaś miotłą.... W głowę. Cóż miałaś guza po tym, ale na szczęście nic bardziej groźnego się nie stało.

~Laughing Jack

L.J torturował jakiegoś dzieciaka (Nienawidzę dzieci) i akuratnie chwyć jego oko i zamachnął się by je wyrwać, a że weszłaś do pokoju to dostałaś w twarz z jego zaciśniętej na oku tego dzieciaka.... Było o tyle zabawnie, że oko tej istoty przykleiło ci się do czoła... Nie bolało uderzenie, ale było śmiesznie.

~Masky

Masky i ty spaliście sobie w najlepsze, ale on przy okręcaniu się przypadkiem popchnął cię i uderzyłaś czołem w róg szafki nocnej... Ale że soaliście to nawet nie zareagowałaś

~Nick Vanill i Puppeteer

Oni w przypadku Jaśka i E.J uważają na ciebie by nawet przypadkiem cię nie uderzyć.

~Skroll

Skroll opierdalał swoich proxy, ze złości rzucił książką w drzwi.... Ale właśnie weszłaś do pokoju.... I dostałaś tą książką w twarz. Mark szybko podszedł do ciebie i cie przytulił przepraszając.

~Ticci Toby

Toby uderzył cię przypadkiem przez to, że miał nagłe drgawki nad którymi nie panował. Biedny wybłagał cię o wybaczenie.

Creepypasta - scenariusze [Zamówienia Zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz