~Ben Drowned
Jesteś zazdrosna.... O to, że poświęca więcej czasu swoim gierkom niż tobie... W końcu się zdenerwowałaś i strzeliłaś focha na niego i poszłaś się czymś zająć no i jak on próbował zwrócić na siebie twoją uwagę ignorowałaś go. W końcu się wkurzył rzucił to co robiłaś w kąt i cię przytulił.
~Bloody Painter
Helen malował portret Judge i nie zwracał na ciebie uwagę.... Czułaś się zazdrosna... No więc co zrobiłaś? Wylałaś na nią farbę i wyjebałaś ją z pokoju, Helen cicho się chichrał w tym procesie. Podszedł do ciebie przytulił cię i wycałował.
~Candy Pop
W sumie zazdrosna jesteś o każdą kobietę jaka się napatoczyła, ale nie dałaś mu takiej satysfakcji i sama z kimś flirtujesz.... Zawsze, ale to ZAWSZE działa. Morduje takich ludziów.
~Doll Maker
Byłaś zazdrosna o niektóre z ofiar jakie mu się napatoczyły, ale on zawsze potem ci to wynagradzał ;)
~Dr Smiley
Zazdrość cię dopadła przy jego pacjentach. Mowa i o płci męskiej i żeńskiej.... Zwłaszcza, że niektórzy się do niego przystawiali. Oj jaka cię nerwica wzieła... Było tak, że znowu się do niego ktoś lepił.... Tego delikwenta sama uleczyłaś.... Skalpelem.... Bardzo ostrym... Ale to bardzo bardzo ostrym... W oko
~Eyeless Jack
O naszego słodkiego Krecika nie jesteś zazdrosna. Ufasz mu bezgranicznie i zawsze ci okazuje to, że możesz mu ufać.
~Hoodie
W sumie zrobiłaś się zazdrosna gdy pomagał jakiejś dziewczynie znaleźć drogę, przykleiłaś się do jego ramienia gdy skończył, przytulił cię i pocałował
-Moja zazdrośnica~Jason the toymaker
Cóż.... Czasem dobijało cie to, że dbał o lalki bardziej i często ciebie ignorował..... W końcu poszłaś do pokoju, zabrałaś piżamkę i poszłaś na kanapę spać. Poczułaś jednak, że zostałaś przytulona i usłyszałaś "Przepraszam Laleczko.... Nie będę tak więcej robić"
~Kasper the satanist
Nie sprawia problemów.... W końcu jedyne co to albo czyta albo morduje, a jak już to razem.
~Laughing Jack
Jesteś zazdrosna... O Laughing Jill... Czemu? Bo oni się tak dobrze dogadują... Poczułaś się zagrożona. On tego nie zauważył do momentu aż w środku nocy cichutko płakałaś. On cię przytulił i powiedział, że kocha tylko i wyłącznie ciebie
~Masky
Miałaś moment, że byłaś zazdrosna o Nurse Ann... Wiem głupie, ale miałaś moemnt niepewności, taki no jak zazwyczaj ludzie miewają... No tak zdarza się...Ale spokojnie. Masky zapewnił cie i nawet udowodnił ( ;) ), że tylko ciebir kocha.
~Nick Vanill
O kogo byłaś zazdrosna? O Elskę Ruth (Wiedziałam, że kogoś zapomniałam do scenariuszy dać!) no bo ponieważ iż gdyż Elska znany podrywacz no i do tego chodzi pogłoska, że jest biseksualny to miała takie "Odjeb się od mojego faceta bo ci gnaty połamie" (Dla jasności. Nie mam nic przeciwko innym orientacjom. Mówie w razie jakby ktoś źle to zrozumiał i miał zamiar robić aferę)
~Puppeteer
Puppeteer ma taką jakby proxy (Czy chuj wie kim ona jest) o imieniu Emra. Do tego jest jakby kukiełką... No i spędzają razem sporo czasu. No i byłaś o tą cholerną lalę zazdrosna.... No jak się kleiła do Pulpeta skończyło się na tym, że jej trochę pokierwszowałaś buźkę.... A autorka pomogła (Ale ja dzisiaj offensive....)
~Skroll
Cóż... Byłaś zazdrosna o biedną Lulu w momencie jak ona prawoe glebę zaliczyła, a Mark ją złapał... Oj jak cię szlag jasny trafił... Oj jak to się na tzw. silent treatment się skończyło... Tak błagał cię byś się do niego odezwała. Na szczęście jakoś ci to wynagrodził... (Wymyśl jak bo mi nie płacą ;-;)
~Ticci Toby
Powiem ci kto doprowadził cię do szewskiej pasji... Clockwork (osobiście jej nie lubię), a czemu? Booo znowu się lepiła do Tobiasza.... Cóż.... Dla niej to się skończyło kosą w żebrach.... Dla Tobiasza fochem. Ale był o dziwo zadowolony jak to stwierdził? "Skoro jesteś o mnie zazdrosna to znaczy, że ci na mnie zależy"
CZYTASZ
Creepypasta - scenariusze [Zamówienia Zamknięte]
AcakKrótkie historyjki z wybranymi postaciami z creepypast W tych scenariuszach są: Ben Drowned Bloody Painter Candy Pop Dollmaker Dr Smiley Elska Ruth Eyeless Jack Homicidal Liu Hoodie Jane the Killer Jason the Toymaker Kagekao Kasper the Satanist Laug...