27. Za co dostanie eksmisje, która skończy się nocą na wycieraczce

1.1K 36 26
                                    

NIM ZACZNIESZ CZYTAĆ PROSZĘ O PRZECZYTANIE!!!
Więc... Chciałabym zacząć ten rozdział od małych ogłoszeń parafialnych... tak więc jak obiecałam dodałam kilka postaci z creepypast. Jednak zamiast wybrać Lost Silvera, Glitchy Reda czy Cherry Pau zdecydowałam się na umieszczenie osoby, którą faktycznie znam czyli Elskę Ruth. Wynikło to z faktu, że nie znam tych trzech postaci (wiem, że mogłabym poświęcić czas na ich poznanie, ale przyznaję się, że jestem leniwa). Podejrzewam, że niektórym może się ten układ nie spodobać, ale cóż. To jedna sprawa, druga jest taka, że postaram się bardziej trzymać faktycznego wzoru postaci, co znaczy, że Candy Pop na pewno nie będzie już gwałcicielem (na swoją obronę mam tylko to, że byłam dzieciakiem jak to pisałam i niekoniecznie zdawałam sobie sprawę z faktycznego schematu) i postaram się bardziej tego ogólnie pilnować. No i ostatnia trzecia rzecz to już bardziej moje prośba do każdego, żeby trochę uważniej czytać to co piszę. Nie tyczy się to tylko tej książki, ale też i innych bo często jest tak, że coś piszę i wynikają nagle jakieś nieporozumienia gdzie z reguły to co czasami piszę w nawiasach mają w sobie wytłumaczenia. Nie oczekuje, że ktoś się będzie ze mną zgadzać czy popierać to co piszę, ale proszę o jako takie zrozumienie. Pewne rzeczy robię po swojemu bo staram się jako tako swoją wizję przekazać. Teraz już wchodzę na inny temat. Mniejsza o to. Mam nadzieję, że wam się rozdział spodoba i zapraszam do czytania.


W skrócie powiem tylko, że wszystko zostało edytowane bo wattpad mi cofnął publikację i cholera wszystko przepadło


Ben Drowned

Elfik dostał bana przez to, że bałagani. Okej fakt, masa ludzi syfi, ale o to jest majstersztyk. Wieże z brudnych naczyń, góry i doliny z brudnych ubrań


Bloody Painter

Helen dostał eksmisje za zostawianie puszek z farbą (krwią) w randomowych miejscach i w dosłownie bardzo niefajnych miejscach. Idziesz rankiem zrobić sobie kawusie/herbatkę/kakałko/inne coś i się wyjebałaś właśnie przez puszkę.

Candy Pop

Ten łoś zostawia młot gdzie popadnie przez co w efekcie stłukłaś sobie małego palca u nogi (RIP) no i za to dostał eksmisje


Doll Maker

Dostał karnego jeżyka za robienie syfu w domu przez resztki z ludzi, których dopada do projektów


Dr Smiley

Jedyne co mi na myśl przychodzi w jego przypadku to próba sięgnięcia po alkohol (Jemu nie wolno)


Elska Ruth (wiem, że jest mnóstwo ludzi, których nie zna Elski, jeśli będzie ktoś z was chętny przy następnym rozdziale mogę go dość krótko streśćić. Technicznie mogłabym teraz, ale chce wiedzieć czy wam to odpowiada.)

Eksmisja spotkała go za flirty...

Eyeless Jack

Niestety jego "niewinna buzia" powoduje, że niezbyt mam pomysłu na to co mógłby zrobić

Homicidal Liu

Ogólnie wkurwiło cię jego maniakalne szukanie Jeffa i jego chęci zabicia go, skończyło się na eksmisji i tekście "Skoro tak maniakalnie go szukasz to jestem pewna, że Jeffy także ci udzieli noclegu"

Hoodie

On jest grzeczny nie podkłada ci się


Jane the Killer

Dostała tym samym tekstem co Liu


Jason the toymaker

Dostał rykoszetem za to, że Glutton zeżarł twój telefon... Skończyli oboje na wycieraczce


Kasper the satanist

Tu także jedyny pomysł jaki mam to zrobienie rytuału bez ciebie.


Laughing Jack

Jedyne co mi przychodzi do głowy to za to, że wpieprzał cuksy bez ciebie... Albo maltretował kaszojada (spodobało mi się to słowo XD) bez twojej superwizji.


Masky

Zdaję sobie sprawę z tego, że mnóstwo ludzi nie ma problemu z dymem papierosowym... Ale on to przecholował. Tak zadymił, że nawet światła przeciwmgielne by tu nie pomogły.

Nick Vanill

Z reguły jest on człowiekiem raczej nieszkodliwym... Ale tym razem dostał eksmisje za to, że wrzucał substancje mniej lub bardziej trujące do twojego śniadania.

Puppeteer

Delikwencjusz wie żeby cię nie wkurzać...

Slenderman

Coż... Wkurwiłaś się jak postanowił cię opierdolić za coś czego nie zrobiłaś. Wyjechałaś mu z tekstem "Straszyć możesz dzieci w przedszkolu, a nie mnie" i tak go wyjebałaś.

Skroll

Podobnie do Puppeta

Ticci Toby

Nie umiem sobie wyobrazić sytuacji, której efektem byłaby eksmisja....

~~~~~~~~~~~~

Wszelkie błędy i niedociągnięcia będę się starała poprawić. 

Creepypasta - scenariusze [Zamówienia Zamknięte]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz