Medya: Yüzyüzeyken konuşuruz- Gel Demedim Ki
Yanımda pembeler içinde ki Ayben'e tiksinen bakışlarımı yolluyordum. Ya bir insan öyle bir elbiseyi giyerken hiç mi utanmaz.
Leopar desenli pembe elbise nedir ya? Modacılar bunu bir açıklasın?
O ise halinden gayet memnun etrafa salak salak gülümsüyordu.
Partinin olacağı yer onun kuzeninin olduğu için gayet rahattık. Sadece bizim okuldan insanlar vardı artı olarak bir iki kişi de Ayben'in liseden arkadaşları vardı.
Pek eğlendiğim söylenemezdi. Gelen geçene yapmacık yapmacık gülümsemekten gözlerimde kaz ayakları oluşacaktı. Parti çocuğu değildim ve Ayben o iğrenç elbisesi ile tam bir parti kızı gibi davranıyordu. Allah ıslah etsin.
Herkesi görebileceğimiz yerdeydik. Buradan barın içindeki tüm kalabalığı görebiliyordum.
Gözlerim sarı dağınık saçları arıyordu ama o ortalarda yoktu. Gerçi gelmek istiyorum demişti ama kesin gelirim de dememişti. Konu Behlül Utku olunca ne yapacağımı bilemiyordum çoğu zaman.
Ona iyi davranmak istiyordum. Kalbim onu düşününce bile ritminden sapıyordu. Fakat yaşadığım korkunç şey benim peşimi bırakmıyordu.
O haklıydı tam bir sorunluydum.
Ona aşıktım ve onu deli gibi tersliyordum. Üstelik bir de ona kız arkadaşım olduğu yalanını sallamıştım. Bu muhteşem fikir tamamen yanımda salak salak dans eden gerizekalıya aitti.
Ama itiraf etmeliyim ki Behlül Utku'nun Ayben ve beni yan yana gördüğünde ki surat ifadeleri çok sevimliydi. Şerefsiz olduğunu bilmesem beni sevdiğine inanacaktım.
Yüksek sesli müzik çalmaya devam ederken ben masadaki içkilere yöneldim.
Alkol eşiğim düşüktü. Buna bir kez daha Ayben'in kucağına oturduğumda anladım. Gülüyor ve ne yaptığımın tam varkına varamıyordum.
Kafamın içi bomboş gibiydi. Ayağa kalkıp dans etmeye başladım diğerleri gibi. Nasıl dans edileceği hakkında bir fikrim yoktu. Çalan şarkı hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Kendi kendime çok güzel dağıtıyordum. Elimdeki bira şişesini kafama dikip tamamı içtim. Daha çok içmek istiyordum.
Geri içkilerin olduğu masaya döndüğümde duvara çarpmıştım ve burnum acımıştı. Geri çekildiğimde bana tek kaşını kaldırıp bakan bir Behlül Utku vardı. "Aa duvar Utku! Hoş geldin." Burnumu ovuştup onun yanından geçmek istediğimde kolumdan tuttu. "Bu halin ne?" Diye sordu.
"Halımı ne? Burada halı yok!"
"Sen kafayı bulmuşsun." Dedi.
Çok ciddi bir surat ifadesi ve bu benim gülmek istememe neden oluyordu.
Ben kahkahalarla ona gülerken o beni çekiştirip sürüklüyordu.
"Nereye gidiyoruz? Sana yine mi tecavüz edeceğim?" Diye sordum. Aniden dönüp sinirle bana baktı. Daha çok güldüm.
"Gerizekalı." Dedikten sonra çekiştirmeye devam etti.
Dışarıya çıktığımızda barın arka kısmına sürüklemeye devam etti.
Iy burası çok pis kokuyordu.
"Biraz temiz hava al aklın başına gelsin. Götü başı dağıtmışsın." Dedi. Duvara yaslanıp.
Yere oturup omuzlarımı silkip "Götü başı dağıtmadım ben. Gayet kendimdeyim." dedim.
O ise dediğim komik bir şeymiş gibi güldü.
"Gülünce çok salak oluyorsun." Dedim.
Bu sefer kahkaha attı. Bende sırıtıyordum. "Sen şu an nasıl göründüğünün farkında değilsin değil mi?" Kaşlarımı çattım. "Ben hep yakışıklıyım." Dedim.
Karşıma benim gibi bağdaş kurup oturdu. "Ona ne şüphe canım." Dedi.
"Bana canım deme! Ben senin bildiğin erkeklerden değilim!"
"Sarhoş halin çok salak ya! Senin iki tane mi penisin var yoksa?" Diye sordu.
Dediğini anladığımda gözlerimi kocaman açtım.
"Bir dakika bir bakayım. Bir taneydi ama belki bir tane daha çıkmıştır yanında." Dedim.
Ben pantolonumun düğmesini çözmeye çalışırken o ellerime uzanıp tuttu. "Saçmalama lan. Ağaç mısın sen sonradan dallanıp budaklanacaksın?"
Ne diyordu bu mal ya?
"Bak bu ciddi bir şey. Sessiz ol. Komşular rahatsız olacak."
" Yakup Çınar hadi ben seni evine götüreyim." Dedi.
"Eve gitmek istemiyorum. Ben burada uyumak istiyorum." Yana doğru devrilirken ben, beni tuttu.
"Aldım başıma belayı." Diye söylendiğini duyuyordum.
"Ben sana benimle gel demedim ki!" Dedikten sonra gözlerine baktım ve daha çok bakmak istedim. Sonra gözlerim onun dudaklarına kaydı. Mantıklı düşünmekten fazlaca uzaktaydım.
Parmak uçlarım yanaklarına dokundu. "Ç-Çınar..."
Nefesi dudaklarıma değene kadar ona ne kadar yakın olduğumun farkında değildim.
Ne yaptığım hakkında bir fikrim yoktu. Kendime engel olamıyordum. Dudaklarına kapanıp onu öpmeye başladığımda yamulduğumu ancak anlamıştım. Üst dudağını kavrarken bu hiç umrumda değildi üstelik.
*****
Kamu spotu: Bazen yamulan siz olursunuz. Hayat işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yamuluyorsan İçmiycen Başkan
Short StorySen bir hayransın imza bile alamazsin. Yüzüne bile bakmaz dediler. Ama ben ne yaptım gittim onunla yattım! Bu bir rock grubu solisti ve basit bir fabrikatör oğlunun hikayesidir. Behlül Utku benim olacaksın! Binicem üstüne vurucam kırbacı!