5-) Şehre Yeni Geldim

12.7K 805 366
                                    

YÇınar Yeni başlangıçlar, yeni hayatlar gerek bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YÇınar Yeni başlangıçlar, yeni hayatlar gerek bana.
Bir de araba...
Arabayı aldığımdan haberin yok ama sağol baba. Seni seviyorum.❤

305 beğeni
64 yorum

*

İstanbul'a gelmiştim nihayet. Eskişehir'de olan her şey orada kalmıştı. En azından ben öyle olmasını istiyordum.

Kendimi berbat hissetmeyi bırakmam gerekiyordu. Okuluma devam etmem gerekiyordu.

Babam arayıp durmaya devam ediyordu.

Attığım fotoğrafı görmüş olmalıydı. Evet arabayı çalıp Istanbul'la kaçmıştım. Otobüsle gelmek istemiyordum. Zaten kendi arabasi vardı. Bunu da ben kullansam ne olacaktı. Süs diye mi almıştım ben o ehliyeti?

Sinirlenmemek için kendimi tuttum. Son bir haftadır ani sinir krizleri geçiriyordum. Ama buna son vermem gerekiyordu. Toparlanmam gerekiyordu. Sürekli o geceyi ve Behlül Utku'yu düşünmek bana bir şey kazandırmayacaktı.

  Telefonuma gelen bildirimleri kontrol etmek istedim.

Yok artık!

Behlül Utku fotoğrafımı beğenmişti. Gözlerim kocaman oldu.

Tekrar baktığımda ise bildirim yoktu. Beğeniyi geri çekmiş olmalıydı.

Bu ne demek oluyordu?

İki gün önce bana mesaj atmıştı. O gün ne kadar çok şaşırdığımı anlatamam. Pişman oldum demesi bile beni şoka uğratmıştı.

Üzerini kapatır, hayatına devam eder diye düşünürken ben o beni şaşırtan şeyler yapıyordu.

Kalbimde mani olamadığım hızlanma ise canımı sıkıyordu. Ulan ağız tadıyla adamdan nefret bile edemiyordum. Kahrolsun fanlık duygularım. Kendimin amına koyayım ben.

Kendime engel olamadan onun hesabına girdim. Aslında girmek istemiyordum. Gerçekten...

Eskiden günde bin beş yüz doksan sekiz kere kontrol ettiğim hesabına geçtiğimiz haftada bir kere bile bakmamıştım. Bağımlılık gibi olmuştu resmen.

Beş dakika önce paylaşım yapmıştı. Yani  benim fotoğrafımı beğenip, beğeni geri çektikten sonra...

BehlülUtku Her hata doğru insanı bulmaya yakınlaştırır bizi belki de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BehlülUtku Her hata doğru insanı bulmaya yakınlaştırır bizi belki de...

*

Bu ne demekti şimdi?

Üstüme alınmak istesemde benimle alakalı olmadığını biliyordum. Yazdığı şeyden daha çok fotoğrafı bu gün çekilmediğine odaklandım. Hava bu gün yağmurluydu. Acaba başka bir yerde miydi?

Bana ne?

Kafamı koltuğa vurmaya başladım.

Aptal Yakup Çınar! Salak! Mal!

Orospu Behlül Utku!

Onada küfür edip kendimde fazlaca nasiplendikten sonra biraz daha sakinleştim.

Onu unutmak zorundaydım. Bu söylemesi kolay yapması zor bir şeydi.

Daha önce aşık olup sonra da götüme tekmeyi yemişliğim yoktu hiç. Tecrübesiz olmamdan kaynaklı daha çok acı çekiyordum.

Ulan sevdiğim adamla birlikte olacak kadar şanslı ondan yumruk yiyecek kadar şanssız olmayı nasıl başarıyordum.

Yumrukta önemli değildi ama çıkarken söylediğini hayatım boyunca unutabileceğimi sanmıyordum.

O ise sikik vicdanını rahatlatmak için bana mesaj atıyordu.

Kendimi yorgun hissediyordum. Yarın okula gidecektim ve bunu hiç istemiyordum.

  Kapımın zili çaldığında yerimden doğruldum. Kimin geldiğini gayet iyi biliyordum. Benim kokumu bu kadar çabuk alacak tek bir kişi tanıyordum.

Kapıyı açtığımda kocaman sırıtan karşı komşum ve en iyi arkadaşım Ayben vardı.

"Ne var?" Diye sordum.

Üzerime atlayıp sarıldı. "Ay ben seni nasılda özlemişim öyle!"

Ayben hakkında söyleyebileceğim tek şey takıntılı bir sapık olduğu idi. Kız biriyle sevgili mi olmak istiyor? Bunu için ne gerekirse yapıyor ve sevgili oluyor. Biriyle arkadaş mı olmak istiyor? Hiç şansınız yok onun peşinden sürüklenirken buluyordunuz kendinizi. Ben de o şansızlardan biriyim.

Koltuğuma kurulurken "Naptın bakalım Eskişehir'de?" Diye sordu.

Ona olan biteni anlattım. Zaten hakkında bilmediği bir şey yoktu.

Ağzı beş karış açık kalırken ondan bir tepki vermesini bekledim.

Sonunda konuşma kararı almıştı.

"Bence o da haksız sayılmaz tepkisiyle."

"Ne diyorsun sen Mal? Adam sikti attı diyorum sana!"

"Ya beni bi dinle! Şimdi diyelim ki sen bir sabah uyanıyorsun ve yanında bir gündür tanıdığın çıplak bir kız var. Şaşırmaz mıydın?"

Düşüncesiyle bile yüzüm ekşidi.

"Heh! İşte o da şaşkınlıktan ne tepki vermesi gerektiğini bilememiş."

"Bu benim kalbimin kırıldığı gerçeğini değiştirmez." Dediğimde bana sarıldı.

"Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?" Diye sordu.

Omuz silktim. "Namaza başlayıp, namaz sonu ona beddua edeceğim."

Kahkaha attı.

Şeytanca sırıttı. "Peki neden sen onun belası olmuyorsun?"

Bu gülüşü biliyordum. Ona uymamam gerekiyordu.

Bu çok tehlikeli olurdu.

"Uğraşamam. Ne düşünüyorsan unutsan iyi edersin. Gidip uyuyacağım. Ortalığı dağıtma." Dedim.

Onun beni dinlemeyeceğini biliyordum. Önemli değildi. Ben de onu dinlemezdim zaten.

  Uyuyup her şeyin bir an önce geçmesi için dua ettim.

Uyumak işkence gibi geliyordu artık ama uykudan başka sığınabileceğim kimse yoktu.

***

Kamu spotu: Çevrenizde çok insan olması onların yada sizin güvenilir olduğu anlamına gelmez. Az ve öz arkadaşınız olması sizi daha mutlu edecektir.

Yamuluyorsan İçmiycen BaşkanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin