Medya: Kaan Boşnak-Sen Olmazsan
Baş ağrısıyla gözlerimi açmaya çalıştığımda buna aniden pişman oldum. Ağrım sanki üç kat daha şiddetlenmişti. Akşamdan kalmaydım. Nerede ve ne şekilde olduğumdan haberim yoktu ama baş ağrım beni mahvediyordu.
Yanımda kıpırdanmalar olduğunda baş ağrıma rağmen gözlerimi açtım. Bir, tek gecelik aşağılanmasına daha dayanamazdı bedenim.
Behlül Utku bana gülümseyerek bakıp "Günaydın." dedi.
Çıplaktı.
Çıplaktım.
"Ananı sikeyim!" Diye bağırıp yorganı üstüme çekip yataktan fırladım. "Noluyor burada?" Diye sordum.
Behlül Utku yan dönüp tüm mal varlığını meydana serdi. İnsan az utanır be!
"Dejavu oldum ama yerlemiz yanlış." Dediğinde göz devirdim.
"Sen bana bir şey mi yaptın?" Diye sorum.
"Kısma gözlerini. İyice kayboluyor ve sana bir şey yapmadım. Sen bana yaptın." Dedi.
"Sarhoş bile olsam seni nasıl sikerim ben lan? Buna nasıl izin verirsin?"
Omuz silkti. "Çok eğlenceliydi bebeyim. Bir ara tekrarlayalım."
İyice zıvanadan çıkıyordum. Oturup mantıklı düşünsem tam olarak neler olduğunu hatırlayacaktım ama piç herif buna izin vermiyordu. "Kes dalga geçmeyi yavşak. Seninle yatmadım."
"Yanyana uyuduk." Dedi. Bu herif niye sırıtıp duruyordu. Sinirlerim iyice bozulmaya başlamıştı.
"Tamam tamam. Sakin ol bir şey olmadı. Sarhoş oldun üstüme başıma her yerime kustun bende kıyafetlerimi makinaya attım. O yüzden çıplak yattım. Gece terleyip kendi kıyafetlerini kendin çıkardın." Dedi.
Tek kaşımı kaldırıp doğru mu söylediğini anlamaya çalştım. Tekrar gülümsedi.
"Allah cezanı versin senin ya. Başkasının evinde nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun anlamadım."
Aniden uzanıp yorganla birlikte beni üzerine çekti. Çıplak bedenlerimiz bir birine dolanırken şokla kaldım öylece. "S-sen napıyorsun?" Dedim. Sesim titriyordu.
Ellerinden biri belimi okşarken diğeri alnıma düşen saçlarımı yana doğru çekti. "Ödeme alıyorum. Dün gece partide eğlenmek yerine sana bakıcık yaptım. Elbette bir ödülüm olmalı değil mi?"
"İnsanlık öldü mü diye soracağım ama insanlıkdan bihabersin."
"Çok konuşuyorsun." Dedikten sonra dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Çıplakken öpüşürseniz sertleşirsiniz. Lanet olsun!
Ona bir tepki de veremiyordum. Alt dudağımı dudaklarıyla çiğnediğinde inlememek için kendimi tuttum. Belimdeki eli ise kalçalarıma doğru iniyordu. Ölecektim. Kalbim olması gerekenden çok daha hızlı atmaya başladığında bunu durdurmam gerektiğinin farkındaydım.
Behlül Utku ise yerlermizi değiştirip beni öpmeye devam etti. Yavaş ve sabırlıydı. Eninde sonuda ona karşılık vereceğimi biliyordu.
Üst dudağını dudaklarımla kavradığımda memnun bir inleme duydum ondan.
Bacağımda hissettiğim aleti sertleşmeye başlıyordu. Lanet olsun durmak zorundaydım Onun buna hiç niyeti yoktu.
"Kanka ben lezbiyenmişim!" Kapıyı hızla açan Ayben'le ikimizde öylece kaldık. Bir saniye sonra Behlül Utku'yu üzerimden hızlıca itmiştim.
"Ay siz meşgulmüşsünüz . Pardon!" Dedikten sonra hızlıca odadan geri çıktı.
"Ya Allah kahretsin ama ya!" Behlül Utku yanımda yatağı döverken ben göz devirdim. Ayben'e ne kadar çok teşekkür etsem azdı. Bunu diyeceğim daha önce hiç aklıma gelmemişti.
"Ben seni kalbime kilitlesem de sen orada saklansan ya." Behlül Utku gözlerimin içine bakıp söyledi.
Bunun ne anlama geldiğinden birhaber olduğunu düşünüyorum. Yoksa bana böyle bir şey söylemezdi.
"Saçmalıyorsun." Dedim.
"Çınar daha ne kadar çabalamam gerekiyor? Kendimi affettirmem için ne kadar çok çabalamam gerekiyor?" Bana sordu.
"Dolabımdan kıyafet alabilirsin giyinip gel kahvaltı yapalım." Dedikten sonra kendim dolaba gidip bir kaç şey alıp banyoya geçtim.
Ona ne cevap vermem gerektiğinden emin değildim. Onun dürüst olup olmadığından emin olmadığım gibi.
Üstümü giyinip kendini durduk yere lezbiyen ilan eden arkadaşımın yanına doğru yürüdüm. Beni daha ne saçmalıklar bekliyordu bilmiyorum.
***
Kamu spotu: Güven tek kullanımlıktır gitti mi gelmez. İstisnalar olabilir tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yamuluyorsan İçmiycen Başkan
Cerita PendekSen bir hayransın imza bile alamazsin. Yüzüne bile bakmaz dediler. Ama ben ne yaptım gittim onunla yattım! Bu bir rock grubu solisti ve basit bir fabrikatör oğlunun hikayesidir. Behlül Utku benim olacaksın! Binicem üstüne vurucam kırbacı!